امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت لله شیخ علي خاتمي  در جمع عزاداران حسيني مردم جامع شهرستان ماهنشان به حضور ميليون عزاداران امام حسين(ع)در کربلاي اشاره کرد و افزود: اين شور و شعور روز به روز بيشتر مي شود و اين امر نشان مي دهد که واقعه کربالا به خوبي در دل مردم جا افتاده است.

وي اظهار داشت: اين حضور نشان از پيروزي حق بر باطل است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور پر شور مردم در عزاداري هاي امام حسين(ع)روز به روز در دل مردم پر رنگ تر مي شود و اين امر نشان مي دهد که فلسفه قيام عاشورا به خوبي در جامعه تبيين شده است.

حضرت آیت لله شیخ علی خاتمي واقعه عاشورا را ماندگارترين  واقعه در تاريخ اعلام کرد و گفت: اين واقعه هيچ وقت رنگ فراموشي به خود نمي گيرد.

وي تصريح کرد: ماه محرم با نام امام حسين(ع) پيوند خورده و ماه محرم فرصتي براي مصيبت براي اهل بيت ايشان است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان افزود: هنوز بعد از 14 قرن فرهنگ تاسوعا و عاشورا فراموش نشده و اين امر نشان مي دهد که امام حسين(ع)با باطل مبارزه کردند. 

آیت لله خاتمي در ادام هبه حضور جوانان در مراسم عزاداري امام حسين(ع)اشاره کردو گفت: جوان بايد در اوان جواني خود را به گناه آلوده نکند و اين شيوه پيامبري است.

ويافزود: امروز که هزار و چهارصد سال از اين واقعه مي گذرد بايد جوانان هم با فرهنگ عاشورا به خوبي آشنا شوند و براي مبارزه با باطل و ترويج امر به معروف و نهي از منکر در جامعه بصيرت لازم را نسبت به توطئه هاي دشمنان تقويت کنند.

.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید