امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


مراسم زنگ گلبانگ انقلاب همزمان با سراسر کشور با سخنرانی حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و با حضور استاندار و دیگر مسئولین  زنجان در مدرسه شهید سلیمانی زنجان  برگزار شد

آیت  الله  علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر ، افزود: تمام شئونات کشور ما پیش از انقلاب در دست آمریکا بود ولی انقلاب اسلامی به آن سلطه پایان داد.
امام جمعه شهر زنجان با اشاره به توطئه های متعدد دشمنان علیه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمن با هزینه بسیار اغتشاشات اخیر را راه انداخت ولی نتوانست به اهداف خود برسد.
آنماینده ولی فقیه در استان گفت: دشمن در این حوادث تلاش کرد خواست مردم را در مقوله آزادی به نداشتن حجاب تنزل دهد، در حالی که این آزادی واقعی نیست.
وی با بیان اینکه زن در فرهنگ ما رفیعترین جایگاه را دارد ، اظهار داشت: امروز شمار دانشجویان دختر در کشور و موفقیت علمی آنان در دنیا کم نظیر است که این آزادی واقعی می باشد.
امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه ایران مدنیت هشت هزار ساله دارد و ملت ریشه داری است، افزود : ملتی که احساس هویت کند استعمار را نمی پذیرد و کسی که احساس هویت نکند زود تسلیم می شود از این رو دشمن تلاش می کند تا نسل جدید ارتباطش با ریشه هایش قطع شود.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: اینکه دشمن برای رسانه ها و تبلیغات رسانه ای علیه ایران پول می دهد ولی دارو را علیه ملت تحریم می کند، در همین راستا است.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه بیگانه دلسوز ما نیست، گفت: جغرافیای ایران ۲.۵ برابر ایران فعلی بوده و هر وقت در هشت هزار سال تاریخ این سرزمین، حمله خارجی صورت گرفته بخشی از کشور جدا شده و تنها افتخار از آن جمهوری اسلامی است که در مقابل تجاوز خارجی حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاده است.
وی بر لزوم آشنایی نسل جدید با تاریخ انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر آمار شهدای انقلاب را نگاه کنیم در می یابیم که انقلاب اسلامی آسان به دست نیامده است که آسان از دست برود

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید