امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


زنجان پیشتاز دفاع از انقلاب و آرمان‌های انقلاب است

آیت الله علی خاتمی در دیدار مردمی رئیس قوه قضائیه در حسینیه اعظم زنجان اظهار کرد: مردم زنجان به حسینیه اعظم دلبسته هستند و تابلوی عزاداری مردم زنجان به عنوان یوم العباس از مرز جغرافیایی فراتر رفته است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر مردم زنجان وفاداری خود را به نظام و امامین انقلاب نشان دادند، گفت: زنجان پیشتاز دفاع از انقلاب و آرمان‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر مردم به برخی مشکلات اقتصادی اعتراص داشتند افزود: مردم وقتی دیدند معاندان انقلاب به عفت مسجد و ارزش‌های انقلاب ضربه وارد می کنند اغتشاشگران را تنها گذاشتند.

آیت‌الله خاتمی با یادآوری اینکه دشمنان انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را که بدون اتکا به غرب و شرقتی فکر انسانی بر پایه اسلام شده را نمی‌خواهد گفت: انقلاب اسلامی با اقتدار ایستاده است و به فرموده رهبری دشمن از ایران قوی نگران است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه تفکرهای قوی دنیا در برابر تفکر جمهوری اسلامی ایران رنگ باخته است، تصریح کرد: زنان زنجانی قبل از انقلاب به صورت خودجوش در حیات تاریخ انقلاب بزرگترین راهپیمایی را رقم زدند.

وی با اشاره به فداکاری و حضور مردم در همه صحنه‌ها تصریح کرد: باید در برابر فداکاری مردم انجام وظیفه کنیم و شانیت ما خدمت به مردم است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید