امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


بزرگترین سرمایه گزاری، سرمایه گزاری روی نیروی انسانی است‎‎

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و جمعی از همکاران حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو کردند.
آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این دیدار با تاکید بر اجرای صحیح ساحت های سند تحول بنیادین، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیاز به یک پیوست اجرایی گام به گام و منطبق بر اهداف زمانبندی شده دارد به طوری که بدانیم باید از کجا به کجا برسیم.
وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ماه مبارک شعبان پر از رحمت، خشنودی و رضوان است و اعمال این ماه انسان را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده می‌کند.
امام جمعه زنجان اظهار داشت: در رابطه با آموزش و پرورش اعتقاد من این است که  با وجود تمام تلاش‌ها و زحمات، با حد مطلوب فاصله داریم.
امام جمعه زنجان با بیان این که بزرگترین سرمایه گزاری، سرمایه گزاری روی نیروی انسانی است خاطر نشان کرد: ضرورت دارد از تجربیات موفق دنیا استفاده کنیم به طوری که علایق دانش آموزان شناسایی و استعدادیابی انجام شود.
 نماینده ولی فقیه در استان گفت: نیروهای مطلوبی را در آموزش و پرورش استان داریم که بایستی شناسایی و از این ظرفیت عظیم برای تربیت صحیح دانش آموزان استفاده شود.
آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره یا 14 توصیه مقام معظم رهبری به دانش آموزان در آذرماه 95 بیان داشت: لازم است این توصیه های مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهیم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید