امروز شنبه, 15 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو


از نظر اجتماعی و روانی عادی سازی جریان کرونا بسیار نگران کننده است، مردم باید بدانند که کرونا پشت درهای همه است.

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 105

آیت الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد پبیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، از خدمات جهادی کادر درمانی استان قدر دانی کرد و گفت: تمام پرستل درمانی برای درمان بیماران روز و شب جهادی کار می‌کنند.

ایشان با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها در خصوص پیشگیری از کرونا در استان زنجان ضعیف شده است، اظهار کرد: باید فعالیت استودیو سلامت در استان تداوم یابد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه بازگشایی و برداشتن محدویت ها ذهنیتی را در اذعان عمومی ایجاد کرده است، گفت: مردم باید توجیه شوند که کرونا نرفته است و همچنان مهمان است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: فاصله گذاری اجتماعی در مراسم عقد و عروسی و مجلس ترحیم رعایت نمی‌شود و تنها از مجلس عروسی در زنجان ۴۵ نفر به کرونا مبتلا شدند و این اخبار و اطلاعات وحشتناک کرونا به مردم بیان شود.

ایشان افزود: هیچکس در تمام شهرستان‌های استان حق ندارد مراسم عزاداری و ترحیم در مساجد برگزار کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، به برخورد با تالارهایی که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، تاکید کرد: باید صاحب این تالارها در استان جریمه شوند و با کسی شوخی نداریم.

 

آیت الله خاتمی تصریح کرد: خسارتی که صاحبان تالارها به مردم می‌زنند باید از خودشان اخذ شود چرا که ما با سلامتی مردم شوخی نداریم.

 

ایشان افزود: باید تشخیص‌های سرپایی در استان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اعلام شود و مردم در جریان روند بیماری قرار بگیرند.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، افزود: از نظر اجتماعی و روانی عادی سازی جریان کرونا بسیار نگران کننده است و مردم باید بدانند که کرونا پشت درهایی همه ما است و باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید