امروز شنبه, 15 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو


بانک اطلاتی برای اجرای طرح مواسات در استان زنجان ایجاد شود‎

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 144

آیت‌الله علی خاتمی  پنجشنبه در جلسه شورای اداری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه مردم استان زنجان در رزمایش مواسات و همدلی خوش درخشیدند، گفت: مردم استان در این حرکت خوش درخشیدند و در همه شهرستان ها، در مساجد، با حضور خیران و نیروهای مردمی کارهای شایسته ای در این خصوص انجام می شود.

ایشان با بیان اینکه آحاد مختلف مردم استان زنجان در راستای اجرای طرح مواسات فعال هستند، افزود: همه پای کار آمده‌اند و کارها در حال انجام است ولی باید بدانیم کار تمام نشده و این روند باید ادامه داشته باشد.

آیت الله خاتمی ا بیان اینکه بانک اطلاتی لازم برای اجرای طرح مواسات در استان زنجان ایجاد شود تا خدمات رسانی به جامعه هدف این طرح به شکل هدفمند و با برنامه باشد، ادامه داد: کمک‌ها باید با حداکثر توجه به شان افراد انجام شود و هر فردی نیز که تمایل به حضور در این طرح دارد باید این نکته را مورد توجه قرار دهد و مهم‌تر از همه اینکه مسئولان نیز باید توجه کنند که کسی از قلم نیفتد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با گرمیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: این عملیات از شاخص ترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود که به آزاد سازی خرمشهر منجر شد.

آیت الله خاتمی افزود: استان زنجان در این عملیات ۱۵۳ شهید و ۲۰۰ جانباز و مجروح را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید