امروز جمعه, 14 ارديبهشت 1403 - Fri 05 03 2024

منو


امر به معروف و نهی از منکر مختص دهه اول محرم نباشد

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 109

آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در همایش استانی امر به معروف و نهی از منکر گفت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر بسیار با اهمیت است و در روایات قرآنی بر این امر مهم بسیار تاکید شده است.

وی اظهار کرد: متاسفانه آن طور که باید نسبت به تبیین و تقویت امر به معروف کار نشده و کوتاهی کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در جامعه برخی از جرایم در استان زنجان بسیار مشهود است، گفت: استان زنجان در نزاع و درگیری رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است و این برای شهر شور و شعور حسینی خوب نیست.

آیت الله خاتمی برآسیب شناسی جرایم در استان تاکید کرد و گفت: همه باید در راستای کاهش جرایم در استان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تبیین امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است، ابراز کرد: فلسفه امر به معروف و نهی از منکر تنها مختص دهه اول محرم نباشد و باید در تمام مقتضیات زمانی به بحث امر به معروف و نهی از منکر توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بصیرت یکی از مسائل شناخت دشمن است، گفت: باید از فتنه‌های دشمن شناخت داشت.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در استان بیشترین شکایت از بازاری‌ها است، گفت: این در شأن استان نیست که مردم از بازاریان ناراضی باشند.

وی افزود: بزرگ‌ترین کار ناامیدی مردم است و نباید با ایجاد بازار شایعه ذهن مردم را خراب کنیم.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی در استان در بحث امر به معروف و نهی از منکر وارد صحنه عمل شوند، افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر همگانی شود جامعه ای سالم خواهیم داشت، باید امر به معروف با احترام و تذکر لسانی درست همراه باشد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید