امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


اقدامات سخت گیرانه با افراد مخل سلامت مردم صورت بگیرد‎

آیت الله علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، از فعالیت‌های شبانه روزی ۹ ماهه کادر درمانی در استان زنجان قدر دانی کرد و گفت: زحمات کادر درمانی در استان را نمی‌توان با چیزی تقدیر کرد.

ایشان با بیان اینکه کادر درمانی در استان زنجان خسته شدند، اظهار کرد: باید نیروهای جوان و انقلابی آموزش‌های لازم را ببینند و در مراکز درمانی به بیماران کرونایی خدمات ارائه بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه اقدامات سخت گیرانه دراستان با افرادی که بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، افزایش یابد، گفت: برای استفاده از نیروهای جوان در مراکز درمانی تدابیر لازم اندیشیده شود.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: مقام معظم رهبری نسبت به برخورد با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را عایت نمی‌کننداقدامات سخت گیرانه را تاکید دارند.

ایشان افزود: در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری با افرادی که مخل امنیت سلامت مردم هستند باید برخوردها گستره زیادی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، ابراز دا شت: کرونا با کسی شوخی ندارد و ما هم با افرادی که بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نمی‌کنندتعارفی نداریم و برخورد قاطع را خواهیم داشت.

آیت الله خاتمی افزود: عده‌ای به بی اعتنایی نسبت به بهداشت فردی و اجتماعی گلایه دارند و رسانه‌ها دراین زمینه باید افرادی که به کرونا گرفتار شدند را به مردم به خوبی معرفی کنند و استودیو سلامت برای این موصوع فعالیت خود را تقویت کند.

ایشان تصریح کرد: درخصوص بیماری کرونا باید اغنای افکار عمومی و آموزش‌های همگانی در استان مورد توجه قرار گیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید