امروز سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 - Tue 04 30 2024

منو


ایجاد صندوق پیشنهادات و انتقادات گامی در راستای ارائه خدمات بهتر است

 

آیت‌الله علی خاتمی عصر امروز در دیدار با کارکنان تامین اجتماعی استان زنجان ضمن تبریک به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: چتر تامین اجتماعی بسیار بزرگ است و کارکنان این نهاد شاید بتوان گفت، بیشتر با قشر محروم جامعه در ارتباط هستند.

وی با اشاره به اینکه نظر افراد خدمت گیرنده از تامین اجتماعی در ارائه خدمات بهتر به این سازمان کمک خواهد کرد، افزود: افرادی که از دو نگاه می‌کنند، مسائل را بهتر می‌بینند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات بیان کرد: اختیار این صندوق باید در دست رئیس باشد تا در صورت نقاط ضعف و یا انتقاد به این امر بهتر رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد این صندوق موجب جلب رضایت خدمت گیرندگان خواهد شد، افزود: با استفاده از برخی چیزها می‌توان بهره‌وری را بالا برد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به وضعیت خدمت رسانی در بیمارستان امام حسین (ع) بیان کرد: بیمارستان امام حسین (ع) یک مجموعه کامل نیست، اما باید کامل شود و مسئولان باید پیگیر این موضوع باشند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان باید همه نوع سرویس را به بیماران بدهد، تصریح کرد: معنی بیمارستان این است که وقتی بیماری به آن مراجعه می‌کند، همه امورش تامین شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به گزارش ارائه شده در زمینه افزایش تخت‌های بیمارستان امام حسین(ع) بیان کرد: این امر باید همراه با سرویس‌دهی بیشتر و همچنین افزایش بخش‌ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات باید از درون خود سازمان حل شود، اظهار کرد: اینکه خود مجموعه مشکلات را حل کند، بهتر از این است که بیماری از روی نارضایتی بیرون از مجموعه مصاحبه‌هایی علیه سازمان انجام دهد.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با تاکید بر انجام پایش‌های بسیار در امر خدمت‌رسانی تصریح کرد: مقررات باید یک مقدار محکم گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه آمار جذب بیمارستان بالا بوده است، افزود: اصل اینکه بیمارستان فعال باشد، وجود متخصص و پزشک است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به فقدان وجود برخی از پزشکان متخصص در استان اضافه کرد: این امر نیز باید با تلاش در استان ایجاد شود.

وی کارهای تامین اجتماعی را ارزشمند عنوان کرد و گفت: طلب خیر خدمت گیرندگان نیز تاثیر مثبتی در زندگی افراد خواهد داشت.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید