امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


شهادت؛ بهترین حسن عاقبت

آیت الله "خاتمی" نماینده ولی فقیه  در استان زنجان در همایش سالانه مدیران و فرماندهان انتظامی استان ضمن اشاره به شهدای انتظامی عنوان کرد:  شیعه با دو بال زنده است : اول بال سبز : امید و انتظار  دوم بال سرخ : عشق به شهادت 
امام جمعه زنجان در این راستا طی سخنانی اظهار داشت: بندگان شایسته میراث دار حاکمیت روی زمین در پایان تاریخ هستند. الگوی نجات بخش این ها فردی است به نام حسین(ع) ، اینها معتقدند حسین (ع) هرگز ذلت ندارد و پیروان حسین (ع) معتقد هستند که چند روز زندگی در این دنیا با عزت برگزار شود و باعزت هم تمام شود با آرمانهای اسلام و بن بست هم ندارد و آن بن بست را با خون خود می شکنند.
"فاطمه هادی" دختر شهید با شیرین زبانی حالم را منقلب کرد
آیت الله خاتمی با اشاره به بیانات حضرت آقا که فرمودند: " دفاع مقدس 8 سال طول کشید و عاشورا نصف روز و 1400  سال است اسلام را سرپا نگه داشته است". اظهار داشت: در لحظه ی ورود به سالن با انسان بزرگی رو به رو شدم ( دختر شهید هادی) یادگار شیرین زبانش فاطمه هادی حالم را منقلب کرد. در مقابل شهدا و اهداف و آرمان و نگاه آنها خیلی کوچک هستم.
امام جمعه زنجان در ادامه افزود: وقتی که فاطمه خانم( فرزند شهید هادی) پیامی را به بابا خواند این نکته به ذهنم رسید ، این بود که شهید "بهشتی" به ما گفت: "هر کسی برای شغل آمد است برود ما باید بدانیم عمامه سرمان کفن ما است" و شما عزیزان ارتقا معنویت ، اقتدار ، قدرتمندی ، هوشیاری ، اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی شما عزیزان است.
آیت الله خاتمی ادامه داد: هنگام ارتحال آیت الله طالقانی یک جمله فرمودند؛" عمر طولانی این عیب را دارد که هرروز در فقدان عزیزی عزادار است". این راهی است که همه ی ما برگزیده ایم دیر یا زود ؛ اگر زود اتفاق بیفتد السابقون.
بهترین حسن عاقبت شهادت است
این مقام مسئول در استان تصریح کرد: برادران و بزرگواران و علمای محترم و فرماندهان همیشه در دعا ها یک چیز را از خدا بخواهید و آن حسن عاقبت است . راه دشوار است و فراز و فرود دارد و تلخی و سختی دارد. باید به خدا پناه برد و از خدا حسن عاقبت خواست بهترین حسن عاقبت شهادت است و چون بنده هستیم، به خدا واگذار می کنیم و می گوییم هر چه خدا کند شیرین بود.
نماینده ولی فقیه در استان  زنجان در پایان سخنان خود توجه به خانواده ها و فرزندان شما عزیزان و آموزش های دینی و معرفتی و دارآلقرآن (امام خامنه ای ) را  خوب ارزیابی کرد و گفت:  امروز بزرگترین اعتماد برای شما عزیزان خدمت صادقانه است  خدمتی که نیروی انتظامی دارد سند روشن قدرت شما، رفتار شما و فداکاری شما عزیزان است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید