امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


عدم وابستگی به حزب و جناح، موجب بالندگی هلال احمر می‌شود

آیت‌الله علی خاتمی در دیدار کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر زنجان که به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر انجام شد، اظهار کرد: صدمین سال تاسیس این نهاد با ارزش فراملی را که مستقیم برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان، بیماران و تسکین آلام آنها خدمت می‌کنند تبریک و خدا قوت می‌گویم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: خوشبختانه در تمام دنیا کار خوبی که انجام داده‌اند این است که این مجموعه وابسته به جریان‌های سیاسی و جناحی نیست.

وی یکی از بالندگی‌ها و موفقیت‌های این ارگان این است که زیر مجموعه هیچ حزب و جناحی نیست.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: خدمت رسانی جمعیت هلال احمر به همه آسیب‌دیدگان اعم از زن و مرد، کودکان، جوانان و افراد سالخورده اعم از مسلمان و غیرمسلمان است.

وی یادآوری کرد: وقتی مجموعه‌ای فرامرزی شد خدمات آن گسترده‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حوادث غیرمترقبه اعم از سیل، طوفان و زلزله وجود دارد که در اختیار بشر نیست و خوشبختانه نخستین گروهی که در وقوع این حوادث خود را به منطقه می‌رسانند و هلال احمر است.

وی یک بعد موفقیت مجموعه جمعیت هلال احمر را نیروهای داوطلب دانست و برای همه هلال احمری‌ها آرزوی موفقیت کرد و گفت: هلال احمری‌ها همیشه در خط مقدم ارائه خدمات امداد و نجات هستند.

آیت‌الله افزود: یکی دیگر از خدمات مهم و قابل توجه جمعیت هلال احمر در روستاها است که در کنار ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، آموزش‌های لازم را هم ارائه می‌دهند که این مهم بسیار موثر و ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: داوطلبان و اعضای جوانان هلال احمر نیازمند سازماندهی، توسعه و گسترش است.

آیت اله خاتمی افزود: خدمات اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر استان با لباس‌های سرخ و سفید در نمازهای جمعه ملموس و ارزشمند است که اقدام به تست فشار و قند خون می‌کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید