امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


آینده ایران اسلامی در دست نسل چهارم انقلاب است

 

 

 

 

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات، در دومین روز از دهه فجر با ایشان ضمن تبریک این دهه اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، در ورود به چله دوم انقلاب امام المسلمین مقام معظم رهبری بیش از چهل بار بر کلمه جوان تاکید کرده‌اند.

وی تاکید کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، نسل اول و دوم انقلاب آنچه که مسؤولیت و تکلیف آنها بود انجام داده‌اند و‌ در حال حاضر نسل دوم و سوم در جایگاه‌های انجام مسؤولیت هستند، آینده در دست چهارم و جوانان امروز است.

امام جمعه زنجان گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید چهل سالگی انقلاب اسلامی را با چهل سالگی انقلاب‌های بزرگ دنیا همچون فرانسه و روسیه مقایسه کنیم که موانعی نداشتند.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: انقلاب اسلامی موانعی چون هشت سال جنگ تحمیلی، استکبار، گروهک‌های ضد انقلاب و تحریم ظالمانه را پیش رو داشته اما با وجود این پیشرفت حاصل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: چهل سالگی انقلاب  با قبل از آن مقایسه شود چرا که در حال حاضر بیش از 87 درصد روستاها راه آسفالت دارند و از نعمت برق برخودار هستند و روستای 10 خانوار بدون برق نداریم.

وی یادآوری کرد: پس از پیروزی انقلاب در کشور خدمات قابل توجهی انجام شده و مقایسه این مهم با چهل سال قبل  از آن گویای پیشرفت و‌ توسعه است که آن هم با وجود جنگ هشت ساله محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در واقع جنگ جهانی سوم در ایران اتفاق افتاد، استکبار و تجاوزگران دنیا، ابرقدرت غرب و شرق علیه ایران بودند که در میان اسرا، اسیرانی از 17کشور  دنیا وجود داشت.

آیت اله خاتمی ادامه داد: در زمان حاضر به لحاظ رتبه علمی در رتبه 15 و شرکت‌های دانش بنیان و فناوری‌های هسته‌ای جزو 12 کشور دنیا هستیم که با همه موانفع محقق شده است.

وی تاکید کرد: وجود 14 میلیون دانشمند در کشور ظرفیت مهمی برای کشور محسوب می‌شود که به راحتی محقق نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه  آینده کشور در دست جوانان این کشور است، گفت: اگر جامعه‌ای زیبا می‌خواهید باید با جدیت وارد میدان عمل شوید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید جوانان خود را به پیشرفت دنیا برسانند چرا که سرعت پیشرفت در دنیا بسیار بالاست و این مهم کار جوانان ایران اسلامی است.

امام جمعه زنجان ، از حضور مسؤولان جمعیت هلال احمر در این دیدار و جوانان هلال احمر قدردانی کرد و  افزود امید می‌رود در راه پیشرف انقلاب اسلامی موفق باشید

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

 

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید