امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به تنوع و حجم بالاي ماموريت هاي نيروي انتظامي، گفت: مردم، نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به این نیروی خدمتگزار اعتماد دارند. آیت الله "علی خاتمی" در دیدار با سردار جهانبخش و جمعی از کارکنان فرماندهی

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به تنوع و حجم بالاي ماموريت هاي نيروي انتظامي، گفت: مردم، نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به این نیروی خدمتگزاراعتماد دارند.

آیت الله "علی خاتمی" در دیدار با سردار جهانبخش و جمعی از کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان با تبریک هفته نیروی انتظامی ، اظهار داشت: نیروی انتظامی، تاکنون کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته که این روند با اقتدار بیشتری استمرار خواهد یافت.

وی، حضور به موقع پلیس درصحنه و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی مردم را در ارتقاء احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و بیان داشت: مردم، نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به این نیروی خدمتگزار اعتماد دارند.                                                                                   

آیت الله خاتمی با اشاره به تنوع و حجم بالاي ماموريت هاي نيروي انتظامي، گفت: تلاش هاي صورت گرفته در اين مجموعه باعث كاهش انواع جرايم و افزايش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه نيروي انتظامي شده است.

وی به اقدامات پلیس در ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان از زمان شیوع بیماری کرونا اشاره و بیان کرد : پلیس در همه زمینه ها در کنار مردم حضور دارد که این نشان از مردمی بودن پلیس کشور جمهوری اسلامی ایران است .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در مورد اینکه ایرانی اسلامی باید نیرویی در تراز نظام و انقلاب داشته باشد، ادامه داد: باید اعتماد مردم در راستای حفظ تامین امنیت مردم افزایش یابد چرا که حضور مردم در کنار ناجا زمینه‌ساز امنیت پایدار در کشور است.

امنیت و سلامت از ضروریات یک جامعه است

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6


 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید