امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


کسی در زنجان کرونا را جدی نمی‌گیرد

 

 

 

 
 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در زنجان کسی کرونا را جدی نمی‌گیرد، گفت: مکان‌ها بسیار شلوغ شده است و جمعیت مدام در فروشگاه‌ها، اجتماعات و مراکز خرید هستند.
آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی عصر امروز در آیین تقدیر از مشترکان کم مصرف آب و برق استان زنجان اظهار کرد: در زمینه بیماری کووید ۱۹ نگرانی خیلی جدی در استان ایجاد شده است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در زنجان کسی کرونا را جدی نمی‌گیرد، عنوان کرد: مکان‌ها بسیار شلوغ شده است و جمعیت مدام در فروشگاه‌ها، اجتماعات و مراکز خرید هستند.
ایشان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه مسؤولیت شرعی در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا دارند، افزود: امیدواریم هرچه زودتر داروی این ویروس کشف و جهان از این بلا نجات پیدا کند.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دین ما منحصر به مسجد نیست و از گهواره تا گور دستور دارد، عنوان کرد: گاهی ما این دستورات را نشناخته‌ایم و فکر می‌کنیم در این باره باید از دیگران تقلید کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه دین اسلام قابل انعطاف است، تصریح کرد: نخستین کسی که درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظر دادند مقام معظم رهبری و مراجع تقلید بودند و در نخستین مراحل اماکن مذهبی بسته شد.
ایشان با اشاره به اینکه کسی حق ندارد به خاطر اینکه مسؤول جان خود است دیگران را مبتلا کند، افزود: اگر کسی با عدم رعایت موجب ابتلای دیگران شود شرعا باید پاسخگو باشد.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به افزایش اشغال تخت‌های بیمارستانی بیان کرد: راهکار مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه کادر پزشکی چهار ماه است که شب و روز در حال کار کردن هستند، گفت: باید عاقلانه به موضوع نگاه کنیم و تا می‌توانیم نکات ایمنی را رعایت کنیم.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید