امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Fri 05 03 2024

منو


مهمترین دستاورد ماه رمضان تزکیه نفس است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان برکات فراوانی دارد، تصریح کرد: مهمترین دستاورد ماه رمضان ماه این است که ماهی برای تزکیه نفس، سالم‌سازی درون و خالص‌سازی عمل به شمار می‌رود.

حضرت آیت‌الله علی خاتمی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در شهر زنجان اظهار کرد: در روز عید فطر منادی بین زمین و آسمان به مؤمنان ندا می‌دهد که بشتابید پاداش یک ماه بندگی و کسب معنویت را دریافت کنید.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان برکات فراوانی دارد، تصریح کرد: مهمترین دستاورد ماه رمضان ماه این است که ماهی برای تزکیه نفس، سالم‌سازی درون و خالص‌سازی عمل به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: بر اساس روایات رستگاری برای کسانی است که به تزکیه نفس دست یابند و این پاداش برای بندگان در ماه رمضان وعده داده شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ماه رمضان سبب نهادینه شدن عادات پسندیده و تقویت معنویت و عبودیت در انسان می‌شود، عنوان کرد: اگر مردم از فضیلت ماه رمضان آگاه بودند همه سال روزه‌داری می‌کردند.

حضرت آیت‌الله علی خاتمی با بیان اینکه جنگ در نوار غزه ۷ ماه طول کشید، یادآور شد:
مقام معظم رهبری در جمع مسئولان فرمودند رژیم صهیونیستی در دو مورد شکست بزرگی خورد که یکی طوفان الاقصی و عبور از قدرت نظامی رژیم صهیونیست است.

خطیب نماز عید فطر در شهر زنجان ادامه داد: شکست دوم این بود که رژیم غاصب به اهداف اعلام شده خود دست نیافتند و می‌خواستند گروه مقاومت و به ویژه حماس را شکست دهند در حالی که پیروزی از آن جبهه مقاومت است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید