امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


افزایش امنیت و قدرت ملی با حضور مردم در انتخابات

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مردم فهمیم زنجان همیشه پیشرو هستند و در تمام صحنه‌ها از انقلاب حمایت کرده‌اند، گفت: حضور مردم در عرصه‌هایی مانند راهپیمایی و انتخابات امنیت و قدرت ملی را افزایش می‌دهد.
حضرت آیت‌الله  خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان : ، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و دعوت مردم به تقوا، اظهار داشت: برکت بعثت و فرا رسیدن روز تاریخی 22‌بهمن از مناسبت‌های مهم پیش‌رو است.    
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انقلاب فراگیر بود، تصریح کرد: مردم شرایط سخت و عواقب اعتراض در دوران طاغون را به جان خریدند و با هدایت نیروی معنوی امام خمینی (ره) سد‌ها را یکی پس از دیگری شکستند و به انقلاب رسیدند. 
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه انقلاب مردم را بیدار کرد، ادامه داد: مردم در برابر توطئه و شقاوت ایستادگی کردند و با استقامت و ایمان قلبی با ثبات قدم برداشتند و خود را از ظلم نظام طاغوت نجات دادند. 
حضرت آیت‌الله  خاتمی با بیان اینکه 22 بهمن یک روز تاریخ‌ساز است، افزود: مردم در این 45 سال از نظام و انقلاب پشتیبانی کردند؛ انقلاب را مردم تا به امروز حفظ کردند و مقابل تمام فتنه‌های دشنان ایستادند. مردم با مشارکت و پشتیبانی که دارند صاحب اصلی این انقلاب شکوه‌مند هستند. 

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه دوم با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب در عصر اخیر است، متذکر شد: انقلاب اسلامی در مقابل همه فتنه‌ها از خود صیانت کرده است. 
حضرت آیت‌الله  خاتمی با بیان اینکه مردم فهمیم زنجان همیشه پیشرو هستند و در تمام صحنه‌ها از انقلاب حمایت کرده‌اند، یادآور شد: حمایت و مشارکت مردم در راهپیمایی دشمنان را مایوس می‌کند. حضور مردم در عرصه‌هایی مانند راهپیمایی و انتخابات امنیت و قدرت ملی را افزایش می‌دهد. 
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب در عصر اخیر است، افزود: انقلاب اسلامی در مقابل همه فتنه‌ها از خود صیانت کرده است. 
حضرت آیت‌الله  خاتمی با اشاره به دیگر مناسبت‌های پیش‌ رو، اظهار کرد: میلاد امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل (ع)، میلاد امام زمان (عج)، ولادت امام سجاد (ع) و میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) را پیش‌ رو داریم. ماه شعبان دارای فضیلت و اهمیت بسیاری است که در آن روزه‌داری، صدقه دادن، صلوات فرستادن و خواندن دعاهای خاص مانند صلوات شعبانیه و مناجات شعبانیه سفارش شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید