امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


افراد دارای روحیه جهادی و انگیزه خدمت در انتخابات حضور یایند

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اهمیت مجلس گفت: انتخابات مجلس پیش‌رو خیلی مهم است و حضور افرادی که روحیه جهادی و انگیزه خدمت دارند ضروری به نظر می‌رسد. 

امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه امسال انتخابات مهم و حساس مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم، گفت: مجلس جایگاهی است که باید نمایندگان توانمند در آن حضور دارند، از این رو افرادی که توانمندی و تجربه خدمت به مردم را دارند، باید وارد این عرصه شده و در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت کنند.

حضرت آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه تا به امروز شاهد استقبال خوب داوطلبان برای پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان هستیم، تصریح کرد: با توجه به جایگاهی که قوه مقننه در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، انتظار می‌رود افرادی که توانمندی لازم برای حضور در کرسی خانه ملت را دارند، در پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شرکت کنند.

امام جمعه زنجان به مناسبت‌های پیش رو در هفته آینده اشاره کرد و با یادآوری اینکه یکی از این مناسبت‌ها مربوط به روز حمایت از صنایع کوچک (۲۱ مردادماه) است، ادامه داد: صنایع کوچک در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که طبق آمار، ۴۵ درصد اشتغال در حوزه صنعت مربوط به همین صنایع بوده و ۹۲ درصد صنایع کشور را تشکیل می‌دهد.

حضرت آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه مناسبت دیگر در هفته آینده مربوط به روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی (۲۲ مردادماه) است، اظهار کرد: مشارکت اجتماعی یکی از موضوعاتی است که در دین مبین اسلام نیز به آن تاکید شده و نمونه بارز این مشارکت اجتماعی و یا به عبارتی در کنار یکدیگر بود؛ برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه است، از این رو باید از این حرکت که نماد آن در دستان خیریه‌های مردمی است، حمایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با یادآوری اینکه ۲۹ مردادماه در تقویم کشور یک روز ارزشمند بوده و مربوط به آغاز بازگشت ۴۰ هزار آزاده به آغوش وطن هستیم، خاطرنشان کرد: ما هر چه داریم از مقاومت و استقامت بوده و آزادگان دوران جنگ تحمیلی، نمونه بارز این مقاومت و ایستادگی هستند که نسل امروز باید از این دلیرمردان و شیرزنان الگوی مقاومت را فرا گیرند.

امام جمعه زنجان در ادامه به یکی از مصادیق بارز دوران ننگین حکومت پهلوی یعنی سالروز جدایی بحرین از ایران اشاره کرد و افزود: این روزها شاهد هستیم که سلطنت‌طلبان به همراه دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ضمن حمله به خدمات انقلاب اسلامی، به دنبال تطهیر چهره کریه پهلوی هستند، این در حالی است که جدایی بحرین از ایران نمونه بارز خیانت این رژیم به کشور است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید