امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس هنوز برای همه مشخص نشده است

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجاندر خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره به اینکه یکی از ضرورت‌های امروز، نمایان شدن ابعاد و زوایای مختلف آزادسازی خرمشهر برای آحاد جامعه است، گفت: برای اینکه بتوان در این راستا گام‌های مؤثری برداشت، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی باید وارد عمل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه انتظار داریم ناگفته‌های عملیات بیت‌المقدس از زوایای مختلف مورد مطالعه قرار گیرد، ادامه داد: روایت صحیح و بدون اغراق و آنچه که در این عملیات اتفاق افتاد، باید توسط کسانی که در این میدان حضور داشتند، برای نسل امروز بازگو شود تا جوانان ایران اسلامی با فداکاری نسل گذشته بیش از پیش آشنا شوند.

خطیب نماز جمعه زنجان در ادامه با بیان اینکه یکی از رموز موفقیت رزمندگان در آزادسازی خرمشهر، ایمان و خلوص نیت آن‌ها بود، خاطرنشان کرد: خداوند وقتی این همه خلوص نیت را در رزمندگان مشاهده کرد، دیری نپایید که بعد از ۲۰ ماه محاصره خرمشهر، امداد غیبی خود را متوجه ایران اسلامی کرد تا این شهر عزیز آزاد شود.

آیت‌الله خاتمی  امام جمعه زنجان با اشاره به تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص قانون جوانی جمعیت، جهش تولید و نیز دانش‌بنیان به عنوان مصوبات راهبردی، تصریح کرد: همه این موارد باید سرلوحه برنامه مسئولان قرار گیرد تا این مصوبات راهبردی به عنوان چراغ راه بتواند کشور را در مسیر درست رهنون کند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین خطاب به نمایندگان مجلس، یادآور شد: یکی از دغدغه‌های سال آخر مجلس، وعده‌هایی است که از سوی نمایندگان به مردم داده شده و این وعده‌ها رنگ و بوی انتخاباتی می‌دهد، این در حالی است که از نمایندگان مجلس انتظار داریم بدون در نظر گرفتن اینکه چند ماه به پایان دوره نمایندگی آن‌ها باقی مانده است، به مردم خدمت کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید