امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه‌ای سنگین برای تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ۲۴ اردیبهشت‌ماه سالروز غصب فلسطین توسط اسرائیل، خاطر‌نشان کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه‌ای سنگین برای تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر زنجان، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سرگرد مهدی هادی از نیروهای امنیت اقتصادی استان، اظهار داشت: مردم ولایی استان زنجان مراسم تشیع این شهید بزرگوار که در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید، را با شکوه برگزار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شهید مهدی هادی که مدافع امنیت است خون خود را در راه امنیت و سلامت اقتصادی اهدا کرد افزود: باید قدردان خون شهیدانی همچون شهید هادی باشیم.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به ۲۵ شوال و شهادت امام جعفر صادق‌(ع) گفت: امام صادق‌(ع) همزمان با سال‌های پایانی حکومت بنی‌امیه و سال‌های آغازین حکومت بنی‌عباس به امامت رسید و در این برهه زمانی به علت ضعف و عدم استقرار نظام سیاسی، ایشان فرصت بسیار مناسبی برای فعالیت مذهبی و فرهنگی به دست آورد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ۲۴ اردیبهشت‌ماه سالروز غصب فلسطین توسط اسرائیل، خاطر‌نشان کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه‌ای سنگین برای تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه روابط بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، اگر بهبود و بهتر از قبل شود سبب کاهش اختلافات می‌شود، اذعان کرد: این امر اثرات مثبتی در منطقه خاورمیانه خواهد داشت. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در منطقه، ایران رصد می‌شود اذعان کرد: در منطقه شاهد تحولات و تحرکات جدید مثبتی هستیم که این می‌تواند به نفع کل منطقه باشد.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به ۲۵ اردیبهشت‌ماه سالروز بزرگداشت فردوسی گفت: ۲۵ اردیبهشت‌ماه روز بزرگداشت شاعری است که تمام عمر ارزشمندش را صرف ادب و فرهنگ این سرزمین کهن کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان اذعان کرد: حکیم ابوالقاسم فردوسی برای جاودان و زنده نگاه داشتن زبان فارسی تمام لحظات زندگی‌ خود را صرف کرده است و نام نیکی از خود به یادگار گذاشته است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید