امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: با اینکه ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می گذرد ولی دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته و در محاسباتش خطا می کند.  

 آیت الله خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان افزود: در این شرایط همه باید حواسمان جمع باشد و همه باهم پشت رهبر معظم انقلاب، توطئه های آمریکا، سعودی، اسراییل و ایادی آنها را خنثی کنیم.  
وی ادامه داد: امت حزب الله این هفته هشیارتر از هفته قبل عمل کردند و این حضور با بصیرت جای تشکر دارد.  
وی به تجمع بانوان فاطمی زنجان در روز چهارشنبه این هفته اشاره کرد و افزود: بانوان زنجان در دوران مبارزات علیه رژیم طاغوت نیز نخستین تظاهرات زنان را برگزار کردند.  

 آیت الله خاتمی خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) پیرامون پیامدهای گرانی و گرانفروشی، اظهار داشت: گرانی، اخلاق و امانتداری را از بین می برد و باعث ناراحتی و دلخوری و زجر می شود.  
امام جمعه زنجان به اهمیت امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: در سایه امنیت و آرامش است که اقتصاد و جامعه رشد پیدا می کند.  وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم پیروی و عمل به سیره و سنت پیامبر اسلام(ص) تاکید کرد و گفت: باید خود را به اخلاق حسنه که ویژگی برجسته حضرت پیامبر بود، متخلق کنیم.  

امام جمعه زنجان همچنین به کاهش بارندگی ها اشاره کرد و افزود: باید در دعاهایمان بخواهبم‌ تا باران رحمتش را نازل کند. 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید