امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم در اولویت برنامه مسئولان باشد

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، بزرگترین دستاورد روزه‌داری و ماه رمضان را رسیدن به تقوای الهی دانست و اظهار کرد: باید پس از رسیدن به تقوای الهی بتوان آثار، برکات، معنویت آن را تا ماه رمضان سال بعد حفظ کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه امروزه در جامعه ما خلاءهایی وجود دارد، افزود: اما روزه‌داری می‌تواند این خلا‌ءها را جبران کند، با این وجود یکی از دستاور‌های ارزشمندی که برای روزه‌دار در ماه رمضان ایجاد می‌شود حسن خلق است.

وی با بیان اینکه در سایه عبادت در ماه مبارک رمضان هر کس اخلاق خود را نیکو کند در زمانی که در روز قیامت پای همگان در هنگام عبور از پل صراط به لرزه می‌افتد به راحتی عبور خواهد کرد، افزود: بنابراین یکی از جواز‌های عبور از پل صراط، داشتن اخلاق نیکو است، از سویی دیگر داشتن اخلاق نیکو از نشانه‌های رحمت خداوند در وجود فرد است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه حسن خلق نشان کمال فرد است و عامل مدارا با خلق، موجب جذب افراد می‌شود، ادامه داد: یکی از دلایلی که سبب کامل شدن ایمان می‌شود داشتن اخلاق نیکو است و طبق فرموده پیامبر اکرم(ص) هر کس اخلاق نیکو داشته باشد ایمانش کامل است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم استان زنجان در راهپیمایی روز قدس و برگزاری نماز عید سعید فطر حضور گسترده و پر شکوهی داشته‌اند، خاطر نشان کرد: مردم زنجان همواره در تمام صحنه‌ها حضور دارند و پای آرمان‌های اسلام، نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی در ادامه با تاکید بر توجه مسؤولان به ارائه خدمات مطلوب به مردم، گفت: مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید تلاش کرد که به آن‌ها به نحو مطلوب خدمات‌رسانی شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ۱۸ اردیبهشت مصادف با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر است، گفت: این گروه اولین گروهی هستند که در حوادث خاص همچون سیل، زلزله، حوادث مهیب حضور دارند و خدمات‌رسانی می‌کنند با این حال علاوه بر کارمندان این ارگان، بیشتر افراد حاضر در هلال احمر از جوانان داوطلب هستند که هر آنچه در توان دارند در ارائه خدمات دریغ نمی‌کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید