امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


روز ارتش، روز قدرت ملت ایران است

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به قرار گرفتن در سالروز تولد امام حسن مجتبی و تبریک این روز اظهار کرد: باید از این روز به عنوان تکریم خیران تجلیل ویژه به عمل آید.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: نهادهایی مانند بهزیستی و برخی ارگان‌ها، مساجد و ... با کمک خیرین و کمک‌های مردمی اقدامات خداپسندانه‌ای در زمینه‌های مختلف انجام می‌دهند که استان زنجان در این خصوص جایگاه خوبی دارد.

وی با بیان اینکه ارتش پیرو مردم است، تصریح کرد: ۲ هزار تخت بیمارستانی در مدت ۴۸ ساعت در اوایل ایام کرونایی پر شد و همه نیروهای بسیجی و ارتش نیز در کنار مدافعان سلامت، به مردم و بیماران خدمت کردند.

آیت‌الله خاتمی ادامه با تاکید بر اینکه نیروهای چهارگانه ارتش در طول هشت سال جنگ تحمیلی نشان داده‌اند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و پرقدرتی هستند، ادامه داد: این نیروها آمادگی انجام هر مأموریتی را دارند و از آغاز پشتیبان ملت بوده‌اند.

امام جمعه زنجان با اشاره به مجاهدت‌های ارتش در دهه اول انقلاب و هشت سال دفاع‌مقدس، افزود: در پی این اقدامات بود که امام راحل طی پیامی به ملت ایران به منظور تجلیل و تقدیر از ارتش، روز ۲۹ فروردین، روز ارتش نام‌گذاری شد.

وی با تاکید بر اینکه ارتش همواره همراه، صدا ‌و پیرو مردم بوده است، گفت: روز ارتش، روز قدرت ملت ایران است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید