امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


تحریم بنیاد برکت نشاندهنده خباثت آمریکاست‎

آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به فرا رسیدن ایام پر سعادت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: عید تولد حضرت فاطمه و روز مادر از اعیاد شیرین است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: همه کشورهای شرق و غرب دست به دست هم دادند تا از محمدرضا پهلوی حمایت کنند و همگان هیچ تغییری را در ایام باور نداشتند.

وی با بیان اینکه ایستادگی ملت غیور ایران و رهبری، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را با عنایات خداوند متعال به پیروزی رساند، افزود: مهمترین عنصر پیروزی ملت ایران حرکت و ایستادگی ملت ایران بود که موجب پیروزی انقلاب شد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه نشان داد که هیچ قدرتی نتوانست در مقابل قدرت مردم ایستادگی کند، تصریح کرد: کارگر، کارمتد، روحانی، کشاورز، پیر و جوان ، روستایی و شهری و روحانیت و همه و همه پای کار آمدند تا انقلاب به پیروزی رسید.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه بعد از ورود امام در ۱۲ بهمن پیروزی انقلاب سرعت گرفت و در ۲۲ بهمن به پیروزی کامل رسید، ادامه داد: پیروزی انقلاب برای هیچ کس متصور نبود و حتی تلاش دشمنان برای بازگردان شاه فراری هم نتیجه‌ای در بر نداشت.

وی با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: چشم انداز پیش روی انقلاب روشن است و در این بیانیه بیش از ۴۰ بار از جوان انقلابی نام برده شده است که باید به این مسئله به خوبی توجه شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه نباید به مسئله امریکا و ایران یک سویه نگریسته شود، تصریح کرد: ما با آمریکا خصومت شخصی نداریم، بلکه درگیری ما به خاطر به خطر افتادن منافع آمریکا و زیر سوال رفتن حیثیت آمریکاست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب، چهره امریکا و حیثیت این کشور که خود را ابرقدرت جهان می‌دانست ضربه خورده است، افزود: امریکا بر جهان سیطره داشت و برای همین تلاش داشت تا از پیروزی انقلاب و ادامه راه آن جلوگیری کند ولی به دلیل ایستادگی ملت ایران راه به جایی نبرد برای همین به دشمن انقلاب تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه با چراغ سبز و یا اخم امریکا نخست وزیر کشوری و یا مسؤولان آن تغییر می‌یافت و این امر در کشور ما هم وجود داشت و آنها برای ما تعیین و تکلیف می‌کردند، تصریح کرد: به لطف انقلاب امروز ایران اسلامی استقلال واقعی خود را دارد و ما برای خودمان تصمیم می‌گیریم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه روسای جمهوری و تغییر نفرات در امریکا از ترامپ به بایدن و اوباما به ترامپ فرقی ندارد و سیاست آنها مقابله با انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: توافق‌نامه‌ای با امضای چند کشور به تصویب رسید و آنکه از این توافق خارج شد آمریکا بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه این آمریکاست که باید به توافق باز گردد، افزود: ما به تعهدات خود عمل کردیم و این آمریکا بود که یک طرفه از این توافق خارج شد.

وی با تقدیر از مردم به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه که مقام معظم رهبری فرمودند که مومنان بیشتر رعایت می‌کنند، تصریح کرد: باید رعایت این نکات از سوی همه مردم ادامه داشته باشد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد که واکسن خود را به ما صادر کند،گفت: آنها از یک طرف می‌خواهند به ما واکسن بدهند در حالی که اجازه فروش بسیاری از داروهای مورد نیاز به ما نمی‌دهند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آنها در حالی ادعای صادرات واکسن به ایران را دارند که خودشان روزانه بیش از ۲ هزار نفر را به دلیل ابتلا به کرونا از دست می‌دهند، افزود: آنها اگر توانایی دارند وضعیت نابسامان خود را سامان بدهند.

وی به تحریم بنیاد برکت توسط دولت آمریکا گفت: تحریم بنیاد برکت نشان دهنده نیت خبیثانه و پلید آمریکا است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید