امروز چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 - Thu 05 09 2024

منو


آیت الله علی خاتمی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و با حضور استاندار و شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی استان با بیان اینکه صداقت، پارسایی و پرهیزکاری در سایه تقوا محقق می شود افزود: تقوا برای همه مردم خوب و شایسته است اما برای آنهایی که قدرت در دست دارند الزام است.
وی وقوع حادثه غمبار منا و عروج ملکوتی شمار زیادی از حجاج بیت الحرام را تسلیت گفت و اظهار کرد: نیروی انتظامی در حفظ و برقرای نظم و امنیت با جان، مال و ناموس مردم سر و کار دارد بنابراین علاوه بر تقوا باید از قدرت و توانایی لازم نیز برخوردار باشد تا در ماموریت های محوله موفق عمل کند.
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای حفظ و برقراری نظم و امنیت در جامعه و بین عموم مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیست اظهار داشت: مردم عادی با دیدن عوامل این نیرو احساس آسایش و آرامش کرده و خاطیان و مجرمین نیز برخلاف دوستداران نظم و امنیت لرزه بر جانشان می افتد.
وی تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان چشمان بیدار و هوشیار جامعه، شب و روز و تعطیلی نمی شناسد تا مردم در کمال آرامش زندگی کرده و احساس امنیت بیشتر و بهتری را داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: موضوع امنیت از نعمات بی بدیل و غیرقابل جایگزین است و برای تمام جوامع فارغ از هرگونه تفکر و بینش به عنوان یک مساله اساسی است و جمهوری اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
آیت الله خاتمی افزود: نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با تفکر و بینش الهی و توحیدی شکل گرفته و سازمان یافته است و در ماموریت ها و برقراری نظم و امنیت بر همین اساس عمل می کند.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی سینه خود را در برابر برهم زنندگان نظم و امنیت سپر کرده و در برخورد با مجرمین و قاچاقچیان مواد مخدر در خاک ریز و خط مقدم قرار گرفته است و این بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: نیروی انتظامی در تعامل با مردم و واقع بینی و دقت در اعمال قانون از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد و این قابل تجلیل و تقدیر است.
فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان نیز گفت: امروز به برکت خون شهدا، نظم و امنیت در سطح کشور در بهترین شرایط قرار دارد و مردم این سرزمین در سایه وجود مقام معظم رهبری در اوج قله های عزت و افتخار قرار گرفته اند.
سردار علیرضا صالحی با بیان اینکه خدمات نیروی انتظامی به مردم بی منت، صادقانه و خالصانه است افزود: پلیس در جلوگیری از وقوع جرایم، برخورد با قانون شکنان و قانون گریزان، کشف علمی جرم و اهدا امنیت و آسایش به مردم از اقتدار و توانایی لازم برخوردار است.
وی اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی و دولت و ملت مزین شده این نیروی ولایی و مردمی با ارایه خدمات شبانه روزی، افزایش رضایتمندی مردم را موجب شده است که این روند همچنان تداوم دارد.
در پایان این مراسم از خانواده شهید رضا نجفی از ماموران جان برکف نیروی انتظامی زنجان و شماری از خیرین با اهدا لوح تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
همچنین اسکیت بازان حرکات نمایشی انجام داده و پلیس نوپو (نیروی ویژه پاسداران ولایت) نیز توانمندی های خود را به مرحله اجرا گذاشتند و نیروهای مسلح نیز از مقابل جایگاه رژه رفتند.

  • 81782785-70203410
  • IMG_3922
  • IMG_3927
  • IMG_3928
  • IMG_3964
  • IMG_3973
  • IMG_4014
  • IMG_4017
  • IMG_4018

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید