امروز یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403 - Mon 05 20 2024

منو


آیت‌الله شیخ علی خاتمی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: با وجود دو ماه رمضان و ماه محرم‌الحرام دو ظرفیت غنی تبلیغی داریم.

وی با تشبیه ماه‌های محرم و رمضان به عنوان بهار تبلیغ بیان کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های تبلیغی موجود در این ماه در پایتخت شور و شعور حسینی بهترین بهره را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ماه محرم را بهترین فرصت برای روشنگری مردم اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط باید بهترین استفاده از ظرفیت‌ها را در این زمینه داشته باشند.  

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: هم اکنون در آستانه بهترین فرصت تبلیغاتی قرار داریم و باید به ظرفیت‌های موجود تبلیغاتی در این ماه توجه ویژه‌ شود.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به پیامبران در زمینه ابلاغ احکام الهی و ارسال پیام بیان کرد: تبلیغ و ترویج دین فلسفه رسالت بشری برای کمال انسان‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به کمال باید از همین بستر عبور کرد و از آن برای رسیدن به درجات والای انسانی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه انبیای الهی استعدادهای خدایی را از قوه به فعلیت می‌رسانند و استعدادها را شکوفا می‌کنند، گفت: در عصر حاضر نیز باید جنبه‌های تبلیغی و ظرفیت‌های موجود در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فارس، امروز با حضور جمعی از مسئولان حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی از سمت خود تودیع و حجت‎الاسلام مسعود صفی‌یاری به عنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان زنجان معارفه شد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید