امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


امام جمعه زنجان با بیان اینکه کار نیکو به مصداق معامله با خداوند است گفت: افراد خیر در جامعه را خداوند برگزیده است که حوائج شیعیان نیازمند را برآورده کنند.

آیت‌الله علی خاتمی  در آئین نکوداشت فعالان عرصه خیر و احسان، گفت: امام خمینی(ره) با تشکیل کمیته امداد به فرمان امام علی‌(ع) در حوزه محرومیت‌زدایی عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان در خطاب به خیرین حاضر در این مراسم با بیان اینکه شما افراد خیر را خداوند برگزیده است که حوائج شیعیان را برآورده کنید، افزود: مردم و محرومان اعضای خانواده خدا هستند و وقتی کسی به محرومین کمک‌ می‌کند، خداوند عمرش را فزونی می‌بخشد.

 امام جمعه زنجان کار نیکو را به مصداق معامله با خداوند عنوان کرد و افزود: مواسات و همدلی از ویژگی‌های مومنان است و قطعا جامعه با همدلی به آرامش و امنیت می‌رسد به همین خاطر نباید از آن غافل شد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه این دنیا معامله با خداوند است، تاکید کرد: کسانی از این معامله سود خواهند برد که در طول عمر خود کار نیک انجام داده باشند تا خداوند در برابر اعمال بندگان بهشت را در اختیارش بگذارد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در آیات و روایات، دو نوع اجل برای انسان مطرح شده است که شامل اجل قطعی و اجل شناور می‌باشد، اظهار کرد: طبق آیات و روایات، احسان و نیکی، اجل معلق یا شناور را به تأخیر می‌اندازد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه احسان می‌تواند در زمینه‌های مختلف از جمله مالی، زبانی، هدایتی و درمانی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: تاخیر در اجل و عمر طولانی، باید فرصتی برای کسب توفیق روزافزون باشد و نهایت بهره از آن برده شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید