امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با مسئول خبرگزاری تسنیم زنجان به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری یکی از حرفه‌های سخت است و در این برهه زمانی که دشمن با جنگ رسانه‌ای به میدان آمده و با اخبار دروغ در حال وارونه جلوه دادن خدمات نظام است، این قشر زحمتکش جهت تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف سنگینی دارند.

حضرت آیت الله خاتمی با بیان اینکه فضای مجازی امروزه همانند چاقوی دو لبه می‌ماند که اگر متخصص آن نباشیم قطعاً مضرات آن بیشتر از منافع است، عنوان کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندانشان در خصوص این موضوع باشند چرا که تمام مطالب موجود در فضای مجازی مورد نیاز کودک و فرزندشان نیست و ممکن است برای تربیت بچه مضر باشد. همینطور دانش آموزان بیشتر اوقات خود را بیشتر از مدرسه در خانواده سپری می‌کنند و بنابراین خانواده‌ها نقش بسیار اساسی در حوزه تربیتی و پرورشی فرزندانشان دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با تقدیر از عملکرد رسانه‌ها جهت انعکاس عزاداری‌های حسینی هموطنانمان در اقصی نقاط کشور گفت: بعد از سپری کردن عاشورا، همه باید در باشکوه برگزار شدن مراسم معنوی اربعین به میدان بیایند.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: حب امام حسین(ع) سبب می‌شود کل مسلمانان چه شیعه و چه سنی و همینطور مسیحیان و زرتشتیان در نجف و کربلا گرد هم بیایند و ارادت خود را به امام سوم شیعیان نشان دهند. بیش از 20 میلیون زائر در ایام اربعین در نجف و کربلا حضور دارند و این یک اجتماع بزرگ مسلمانان است؛ 1400 سال است که پرچم امام حسین(ع) بالا مانده و قطعاً تا ظهور آقا امام زمان(عج) بالا خواهد ماند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه موکب‌های اربعین توسط خیران و کمک‌های مردمی جهت ارائه خدمت به زائران دایر هستند و خود مردم صفر تا 100 کار را بر عهده دارد، ابراز کرد: هرساله نظم برگزاری مراسم نسبت به سال‌های گذشته بهتر می‌شود. قطعاً رسانه‌ها وظیفه دارند این تجمع بزرگ مسلمانان را برای عزاداری اربعین حسینی، منعکس کنند تا کل دنیا ببینند که عشق عزادارن به اهل بیت(ع) روز به روز افزایش می‌یابد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید