امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


آیت‌الله علی خاتمی در آئین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه استان زنجان، با تاکید بر سخت بودن شرایط فعلی اظهار کرد: در این شرایط همه علما و سلسله روحانیت باید به وظیفه خود عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر تقویت حوزه‌های علمیه افزود: دشمن برای حوزه‌ علمیه قم به دلیل اثرگذاری و الگو بودن آن بر حوزه‌های علمیه دیگر برنامه دارد و سرمایه‌گذاری کرده است.

وی به تاثیر ویرس کرونا بر امر آموزش اشاره و تاکید کرد: بهبود اوضاع همت عالی با نگرش واقع بینانه و نه شعاری می‌خواهد هر چند امید اصلی به صاحب عصر(عج) است، چرا که اعتقاد ما این است که اینجا سربازخانه ولی عصر(عج) است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بنا به گفته برخی دشمن در جریان اغتشاشات اخیر ناشیانه دست خود را رو کرده است، تصریح کرد: چرا که آنها معتقد به حذف فیزیکی نبودند، بلکه موضوع حذف ماهیتی و اساسی مد نظر بوده است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر اندیشه غربی پاسخگوی نیاز جامعه امروز نیست، ادامه داد: امید موجود به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است.

در این آئین حجت‌الاسلام جواد جعفری مدیر سابق حوزه علمیه استان زنجان با تشریح اقدامات انجام شده در دوره مدیریت چهار ساله خود در این مجموعه گفت: با توافقات انجام شده، ساختمان مدیریت و اداری این حوزه در یک زمین یک هزار متری در مجتمع اداری در حال احداث است که با تخصیص بودجه ساخت آن تسریع می‌شود، ضمن اینکه اقداماتی هم برای احداث حوزه علمیه در طارم، احداث مدارس پیش حوزوی، مجموعه مفتاح و مراکز تخصصی انجام شده است.

مدیر سابق حوزه علمیه استان زنجان اقدامات انجام شده در حوزه آموزش در راستای راه‌اندازی رشته‌های تخصصی را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر استان زنجان هشت مدرسه با یک هزار و 400 طلبه، 67 استاد، 30 کادر و 10 خادم دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید