امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


نماینده، ولی فقیه در استان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر برگزار شده بود افزودند: خرمشهر پس از ۵۷۸ روز اشغال با مقاومت و رشادت رزمندگان و عنایت الهی در حالی فتح شد که برای رژیم صدام دفاع از خرمشهر مثل دفاع از بصره و بغداد و شهر‌های عراق اهمیت داشت.


امام جمعه زنجان با بیان اینکه روز فتح خرمشهر را روز مقاومت، ایثار «آزاد سازی خرمشهر» نماد نصرت الهى و شاه ‏بیت مقاومت و ایثار ملت بزرگ ایران است، افزود: فتح خرمشهر برای همیشه اندیشه تسلط بر ایران، را به زباله‏‌دان تاریخ فرستاد و حماسه فتح خرمشهر آنقدر عظیم است که تا همیشه در حافظه تاریخ ملت ایران می‌ماند و درس آموزی می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: درس فتح خرمشهر این است که مقاومت موجب عقب نشینی دشمن، ولی تسلیم موجب پیشرفت آنان می‌شود.

آیت الله خاتمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر و با نثار درود و سلام به شهدا و رزمندگان و ایثارگران حماسه فتح خرمشهر و با بیان اینکه در خرمشهر‌های پیش رو از جمله تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی هم تنها را مقاومتِ فعال است، اضافه کرد: جبهه استکبار فقط تهدید و تحریم را بلد است و این دو حربه با مقاومت خنثی می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید