امروز جمعه, 21 ارديبهشت 1403 - Fri 05 10 2024

منو


حضرت آیت الله خاتمی  در یادواره ۲۶۶ شهید والامقام فصل پاییز شهرستان اردبیل که در مسجد سرچشمه برگزار شد، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا از جمهوری اسلامی ایران آغاز شده ولی دیگر مختص ایران نیست بلکه در سراسر جهان همانند آمریکای لاتین که حیاط خلوت ایالات متحده آمریکا است توسط مردم شعار داده می‌شود و در مقابل ظلم و زورگویی آمریکا ایستاده‌اند.

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: مقاومت هزینه دارد و عقب‌نشینی نیز هزینه دارد ولی دستاورد مقاومت، عزت و سربلندی در طول تاریخ است که این سخن رهبر انقلاب می‌تواند سرمشق دیگر کشورهای جهان باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به مقاومت ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: پادشاهان کشورهای عربی، آمریکایی‌ها و کشورهای غربی با تمام قوا از صدام حمایت کردند تا ایران را شکست دهند، آنان از بین رفتند ولی جمهوری اسلامی ایران همچنان پابرجا است.

ایشان بیان داشت: آن کشورهایی که گفتند بشار اسد باید برود اکنون بعد از هشت سال در صف احداث سفارت‌خانه در سوریه هستند.

وی ادامه داد: در زمان هشت سال دفاع مقدس کل دنیا با حمایت از صدام در برابر جمهوری اسلامی ایستادند و با تمام توان برای فروپاشی ایران تلاش کردند که به برکت خون شهدا، در رسیدن به اهداف شوم خود بازماندند.

آیت الله خاتمی اذعان داشت: استان اردبیل ۳هزار و ۴۰۰ شهید، ۱۰هزار جانباز، ۷۰۰ آزاده و ۳۴ هزار رزمنده در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد که ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمن نرسد ولی در طول ۲هزار و ۵۰۰ سال پادشاهان مختلفی در ایران حکومت کردند که در هر برهه‌ای از زمان قسمت‌هایی از کشور را به شکل‌های مختلفی از دست داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: دشمن امروز استراتژی خود را از جنگ سخت به جنگ نرم و فرهنگی تغییر داده و برای دفع توطئه‌های دشمن باید مجهز به ابزار معنویت و ایمان شد.

آیت الله خاتمی بیان داشت:کشورهایی که ادعای حقوق بشری دارند هرگونه وسیله‌ فسادزا و تهاجم فرهنگی را با نازل‌ترین قیمت در اختیار کشورها قرار می‌دهند ولی دارو را برای مردم ایران تحریم کرده‌اند.

ایشان گفت: اعتراضات برای گرانی، تبعیض، فساد و بی‌عدالتی حق طبیعی ملت است ولی ملت ایران همواره در برابر دشمنان در کنار هم بوده‌اند و خواهند بود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید