امروز جمعه, 21 ارديبهشت 1403 - Fri 05 10 2024

منو


 

 

 

 

 آيت الله " علي خاتمي " در افتتاحيه نهمین دوره بصيرت غير متمرکز فرماندهي انتظامي استان زنجان با تقدیر از برگزار کنندگان این دوره افزود : یکی از نتایج برگزاری چنین دوره هایی این است  که شما با موفقیت توانستید فتنه از پیش طراحی شده دشمن را در نطفه خفه کنید 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به تلاش های شبانه روزی و مقتدرانه پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه بیان داشت : چنین فتنه هایی مسلما از سوی دشمنان طراحی و اجرا خواهد شد که شما باید آماده تر از همیشه در مقابل آنها بایستید .

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه سازش بین حق و باطل  امکان پذیر نیست خاطر نشان کرد : روش مبارزه متناسب با شرایط و استراتژی زمانه فرق می کند و لازمه مقابله با دشمن آمادگی و مقاومت است .

ایشان با بیان اینکه غفلت از دشمن سر آغاز شکست ما است افزود : شیطان دشمن اولیه همه انسانها است و قسم خورده که انسان را رها نخواهد کرد و ما باید تلاش کنیم در مقابل این دشمن قسم خورده غفلت به خرج ندهیم .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ما هیچ وقت نباید فراموش کنیم که دشمن داریم  تصریح کرد : تلاش شما در نا آرامی ها و اغتشاشات اخیر کارنامه خوبی از شما نشان داد و یکی از نتایج عمل توام با بصیرت بود در مقابل فتنه دشمنان .

آیت الله خاتمی با بیان اینکه باید وقایع اخیر را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد خاطر نشان کد : دشمن برنامه ها و آموزش های مختلف جهت ایجاد نا امنی و نا آرامی طراحی کرده بود که با هوشیاری مردم و مسئولان و نیرو های امنیتی خنثی شد .

ایشان با بیان اینکه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی بدون تکیه بر دو قدرت غرب و شرق تئوری جدیدی انقلاب اسلامی  را ارائه  که الگو گرفته از حکومت ائمه و امامان بود افزود : گاهی شرایط اجتماعی غبار آلود می شود و در این هنگام انسان برای اینکه دوست و دشمن را تشخیص دهد نیازمند بصیرت است .

آیت الله خاتمی با اشاره به گفته های بدون پرده رئیس جمهور آمریکا که گفته بود ایرانی ها همه تروریست هستند گفت :  آمریکا در فتنه اخیر رسما دستور ترور و آتش سوزی و ایجاد اغتشاش را آموزش داده بود .

امام جمعه زنجان افزود : امام علی (ع) فرمودند انسان مبارزه که دنبال استقلال است به اصول انقلاب پایبند بوده و نمی تواند از دشمن غافل شود .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در سخنانشان بیش از 75 بار کلمه بصیرت را به کار برده اند گفت : بصیرت در هوای مه آلود همانند چراغ مه شکن عمل می کند و رهبری همانند این چراغ در فتنه ها عمل کرده و یک واقعیت تجربه شده است .

آیت الله خاتمی راه رسیدن به بصیرت و دشمن شناسی را پنج گام بیان و خاطر نشان کرد : برای اینکه به شناخت برسیم باید هدف را بشناسیم ، راه رسیدن به هدف را بدانیم ، دوست و دشمن را بشناسیم و به موقع اقدام کنیم  .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از هماهنگی و اقدام به موقع و تعامل مشترک فرماندهی انتظامی استان زنجان با سپاه و بسیج در فتنه اخیر تقدیر و تشکر کرد و گفت : شما بسیار خوب عمل کردید و صف مردم را از اغتشاش گران جدا کردید.

 

آیت الله خاتمی با تقدیر و تشکر از سردار "رحیم جهانبخش " فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد : بالا بردن علم و آگاهی ،پژوهش و تحقیق ، سبک زندگی اسلامی ، توجه به خانواده ها و آموزش قرآن در مجموعه فرماندهی انتظامی استان زنجان برکات خوبی داشته است .

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید