امروز یکشنبه, 23 ارديبهشت 1403 - Sun 05 12 2024

منو


آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در مراسم افتتاح پل امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: در علم مدیریت دو نظریه وجود دارد که آیا مدیریت علم است یا خیر، که البته استدلال‌های زیادی برای آن وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه برخی معتقد هستند که اصل مدیریت در واقع هنر است‌، گفت: بر این اساس اگر کسی جوهر و خمیر مایه مدیریت را داشته باشد طرفداران زیادی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه بر اساس تجربه مدیریت هم باید همراه با علم و هنر و هم جرات باشد، گفت: باید در مدیریت‌ها از این اصل بهره گرفت.

‌آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: استان زنجان حدود 900 روستا دارد روستاهایی که فقط  هفت دهنه از آنها قبل از انقلاب برق داشت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز  85 درصد راه‌های روستایی استان آسفالته است، تصریح کرد: این امر نشان از توسعه وسعت خدمات در استان دارد.

وی در ادامه به اقدامات مجموعه مدیریت شهری در ساخت پروژه‌های متعدد اشاره کرد و گفت: پیش از این مردم از پل سیدالشهدا (ع) به خاطر طولانی شدن آن خاطره خوشی نداشتند از همین رو حتی زمانی که پل افتتاح شد، شیرینی افتتاح آن تلخی انتظار را از بین نبرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه با چنین تصوری مردم دیگر تصور ساخت پل در یک سال را نداشتند، بیان کرد: امروز این پل به ثمر رسیده و نتیجه خوبی هم داشته است.

آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه ساخت به موقع پروژه‌ها موجب افزایش سرمایه اجتماعی خواهد شد، گفت: اگر سرمایه اجتماعی به خطر بیافتد از زلزله هم سنگین‌تر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مهم‌ترین سرمایه اجتماعی ما اعتماد عمومی مردم است که افتتاح  این پل علاوه بر روان شدن تردد، سرمایه اجتماعی را تقویت کرد.

وی در ادامه به مقاومت 40 ساله مردم در مقابل آمریکا اشاره کرد و گفت: ملت ایران 40 سال است که در مقابل ابر قدرت ایستادگی کرده‌اند، در حالی که پیش از آن  همه هنر امریکا این بود که قدرت محاسباتی امام را دستکاری کند، اما امام خمینی (ره) محاسبات سیاسی شرق و غرب را به هم زد و همه سیاست‌مداران و برنامه‌ریزان اعتراف کردند که نتوانستند محاسبات امام راحل را تغییر دهند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به تحریم‌های مختلف از سوی دشمنان بیان کرد: این نشان می‌دهد که آمریکا گیج شده است و نمی‌داند چه کاری بکند در حالی که  ما هرگز قصد جنگ نداریم، ولی وقتی خطوط قرمز ما مورد تهاجم قرار می‌گیرد نمی‌توانیم ساکت بنشینیم.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید