امروز جمعه, 14 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو


 

آیت‌الله شیخ علی خاتمی پنج‌شنبه شب در یادواره شهدای روستای امیر آباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی در زندگی اظهار کرد: مرگ حق است و قطعا رخ می‌دهد و عزرائیل دیر یا زود به سراغ همه می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه عزرائیل حتی به سراغ پیامبر خدا که اشرف مخلوقات نیز هستند هم رفته است، تصریح کرد: بنابراین مرگ حق همه است و برای همه رخ خواهد داد.

ایشان با اشاره به اینکه در زمان مرگ انسان، همه تعلقات دنیوی را ترک می‌گوید، افزود: در واقع انسان تعلقات مادی بسیاری در این دنیا دارد اما در یک لحظه همه اینها را جا گذاشته و به دیار باقی خواهد رفت.

آیت الله خاتمی در ادامه به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جایگاهی که این عزیزان در نزد خداوند دارند، اشاره و اضافه کرد: یکی از کارهای سخت این است که به یک خانواده شهید خبر شهادت عزیزشان را بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: در آیه قرآنی نیز تأکید شده است که شهیدان مرده نیستند و در نزد خداوند روزی می‌خورند.

*هدف از جنگ رسانه‌ای دشمن انحراف نسل جوان است

وی در ادامه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و جنگ رسانه‌ای از سوی دشمن که با به کارگیری 300 رسانه در حال انجام است، تصریح کرد: هدف از جنگ رسانه‌ای دشمن انحراف نسل جوان است.

خاتمی در ادامه با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در 40 سال گذشته افزود: همین اقتدار و همدلی موجب دشمنی دشمنان شده و شاهد این بودیم که دشمن به عناوین مختلف از جمله جنگ و ... به دنبال ضربه زدن به کشور بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هر زمان در برابر دشمن سکوت کردیم دشمن جلوتر آمد و هر زمان یک گام عقب‌ بودیم دشمن 10 گام جلوتر آمد، تصریح کرد: درست است مقاومت هزینه دارد  ولی نتیجه آن عزت و سربلندی است.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ گفت: این شخص خود را به دیوانگی زده است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید