امروز چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 - Wed 05 08 2024

منو


آیت‌الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح حوزه علمیه سجاس رود، افزود: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حاصل حوزه  علمیه هستند و در دوران غیبت هم پرچم  اسلام توسط این دو شخصیت بزرگوار سرپا نگه‌داشته شده است.

امام جمعه زنجان اظهار کرد: منطقه سجاس سابقه دارای علمی، جهادی و دین‌داری است و کمک‌های مردمی در ساخت این حوزه علمیه قابل‌تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه توجه به حوزه‌های علمیه توسعه فرهنگی استان زنجان را به دنبال دارد و در این میان باید حوزه‌های علمیه باید انقلابی باشند، افزود: انقلابی بمانند، چراکه دشمنانمان درصدد این هستند که حوزه‌های علمیه را از حضور در عرصه‌های سیاسی بازدارند ولی موفق نمی‌شوند.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: زنجان استانی فرهنگی و مذهبی است و عالمان و نخبگان علمی و مذهبی فراوانی دارد و باید حوزه‌های علمیه مکانی برای پرورش نخبگان دینی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی و دینی در حوزه‌های علمیه استان با جدیت پیگیری می‌شود.

ایشان با تاکید بر اینکه  باید برای توسعه و تقویت حوزه های علمیه در استان زنجان تلاش ویژه صورت بگیرد، افزود: مشارکت خیرین استان زنجان در ساخت حوزه های علمی و مراکز آموزشی جای تقدیر و تشکر دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید