امروز یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403 - Mon 05 20 2024

منو


آیت الله علی خاتمی ظهر پنجشنبه در مراسم  افتتاح ساختمان مرکزی دار القرآن کریم زنجان، با بیان اینکه روایات قرآنی نور است، افزود: قرآن نور است و نور باعث از بین رفتن ظلمت‌ها شده و راه درست را نشان می‌دهد.

امام جمعه زنجان اظهار کرد: در این برهه زمانی که استکبار جهانی وارد عرصه شده و هیاهو می‌کند تنها راه‌حل برخورد با این گستاخی‌ها توجه به قرآن و مفاهیم قرآنی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه در زمان رژیم شاهنشاهی ملت ایران به برکت قرآن وارد میدان شدند و به تبعیت از امام راحل گفتند که باید شاه برود، گفت: امروز هم بعد از ۴۰ سال باز با شعار مرگ بر آمریکا و تبعیت از ولی امر مسلمین دهان یاوه‌گویان را می‌بندیم.

ایشان فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور و استان را خوب اعلام کرد و افزود: با وجود فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فعالیت های قرآنی هنوز راه‌های رفته زیادی وجود دارد که باید با برنامه ریزی دقیق فعالیت‌های قرآنی شتاب بگیرد.

ایشان با بیان اینکه روند موجود در زمینه فعالیت های قرآنی نیازمند تقویت است، گفت: گام‌های بسیار بلندی در پرورش حفاظ و قاریان قرآنی در استان زنجان برداشته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: دستگاه‌های مختلفی در امر ترویج قرآن فعالیت می‌کنند ولی هنوز برای رسیدن به هدف  فاصله بسیاری وجود دارد

امام جمعه زنجان ابراز کرد: باید راه حجت‌الاسلام موسوی که پایه‌گذار دارالقرآن کریم بودند ادامه پیدا کند و در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی و ارشاد اقدامات خوبی در بحث قرآنی در استان داشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان به برگزاری جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه استقبال از این مراسم در استان بسیار خوب است و باید این کار مهم تداوم داشته باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید