امروز جمعه, 07 ارديبهشت 1403 - Fri 04 26 2024

منو


 

 

 

آيت الله خاتمي :

تدبیر و مدیریت حکیمانه و مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب، ایران اسلامی

را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داده است.

آیین شکرگزاری برای سلامتی مقام معظم رهبری در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار شد

آیت الله  خاتمی شامگاه سه شنبه در آئین دعا و شکرگزاری برای صحت و سلامتی مقام معظم رهبری از سوی نماینده ولی فقیه در استان ، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و سایر نهادهای فرهنگی که در محل امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر زنجان برگزار شد با بیان اینکه، در حال حاضر آمریکا در کشورهای همسایه ایران همانند عراق و افغانستان آتش افروزی می کند افزود: کشور ایران به برکت وجود ابراهیم زمان مقتدر و عزتمند در مسیر اقتدار و پیشرفت روز افزون گام برمی دارد در آرامش و امنیت بسر می برد.

وی با اشاره به اینکه داعش و گروه های تروریستی دست پروده آمریکا و دولتهای غربی هستند گفت: دنیای استعمار و آمریکا تنها هدفشان ضربه زدن به اسلام و ملت های مسلمان است و گروه های تروریستی را برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام ایجاد کرده اند.

آیت الله  خاتمی، ائتلاف علیه داعش توسط دولت های غربی و آمریکا را مورد تحلیل قرار داد و با بیان اینکه آمریکاها بارها نسبت به حضور ایران در جنگ علیه داعش درخواستن کمک کرده اند، جواب منفی نظام و دولت ایران را نسبت به این درخواست طرف های غربی  و آمریکا را یادآور شد و گفت: ایران در این خصوص بارها پاسخ منفی به آمریکا داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  گفت: مقام معظم رهبری از  اهداف  همه نقشه های شوم آمریکا و دولت های غربی مطلع هستند و  با تدبیر و  هوشیاری همه نقشه های شوم دولت های غربی را با شکست مواجه می کنند.

آیت الله  خاتمی، شخصیت والا، بی نظیر و هدایت گر مقام معظم رهبری را یادآور شد و گفت: ایشان همواره در حوزه های مختلف نظرات و دیدگاههای ارزمشند و تاثیرگذار داشتند که باعث اقتدار روز افزون ایران اسلامی شده است

وی تاکید کرد: وجود گرانقدر، ارزشمند، هدایت‌زا و عزت آفرین آن رهبر عظیم الشأن برای ایران و جهان اسلام بلکه تاریخ معاصر یک موهبت بی‌نظیر الهی بوده و عامل اقتدار اسلام در شرایط پیچیده و سخت کنونی و موجد تحولات بنیادین دین‌مدارانه ملی و فراملی می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  با یاداوری نظر امام خمینی(ره)در مورد مقام معظم رهبری  که می فرمایند: «در بین دوستان و متعهدان به اسلام و مبانی اسلامی از جمله افراد نادری هستید که چون خورشید روشنی می بخشید» ادامه داد: این سخن درواقع نشانه شخصیت متعالی و دانشمند مقام معظم رهبری است.

آیت الله  خاتمی افزود:  حضرت آیت الله امام خامنه ای طی 25 سال رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این کشور را از گزندها و مشکلات متعدد در امان نگه داشته و با تدبیر و درایت و هوشیاری بر همه چالشها غلبه کرده اند و اگر نبود خورشیدی چون ایشان در راس خیمه  انقلاب اسلامی قطعا انقلاب اسلامی نمی توانست بعد از حضرت امام خمینی (ره)به پیگیری آرمان های خود بپردازد.

وی ادامه داد: شخصیتی همچون مقام معظم رهبری که مدیری قوی، شجاع، خداترس، دانشمند، سیاستمداری قوی و با تقوی است موجب هویت انقلاب و کشور ما در جهان شده است.

آیت الله  خاتمی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی نقش تاثیرگذار و اساسی در معادلات جهانی دارد افزود: رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری همواره راهگشا و هدایت گر بوده است و همه جهانیان به این امر اذعان دارند.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید