امروز جمعه, 14 ارديبهشت 1403 - Fri 05 03 2024

منو


برنامه ریزی در آموزش و پرورش منصفانه و بدون توجه به جناح خاصی باشد



به گزارش ایرنا، آیت الله علی خاتمی روز دوشنبه به مناسبت آغاز هفته امور تربیتی در گردهمایی مربیان پرورشی ناحیه دو آموزش و پرورش زنجان افزود: سه گروه به عنوان اضلاع یک مثلث به منظور تربیت و پرورش نسل نوجوان و جوان جامعه در تلاش و برنامه ریزیهای بی وقفه هستند.

وی یادآورشد: آموزش و پرورش، خانواده و دولت هر کدام ضلعی از اضلاع این مثلث هستند که عمر و سرمایه های خود را در راه تربیت و پرورش نسل آینده جامعه هزینه می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: خانواده ها فرزندان را بهترین ثمره زندگی خود می دانند، برای آنها وقت گذاشته و سرمایه گذاری می کنند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: معلمان و دولت دوشادوش خانواده های دانش آموزان بزرگترین سرمایه های خود را به لحاظ کمی و کیفی در راه تعلیم و تربیت آینده سازان جامعه هزینه می کنند.

وی ادامه داد: جامعه ما با فرهنگی ریشه دار و پر رنگ، علاقه و دلسوزی زیادی به فرزندان خود دارد.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش بزرگترین نیروهای فرهنگی کشور را دارد خاطرنشان کرد: این نیروها برای تعلیم و تربیت دانش آموزان پرورش یافته اند و مسوولیتی سنگین در خدمت رسانی برعهده دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: خروجی آموزش و پرورش دانش آموزانی هستند که با قضاوتی منصفانه و دیدی واقع بینانه، آموزش و پرورش، خانواده و دولت از این خروجی راضی نیستند و یا برای آنان ایده آل نیست.

آیت الله خاتمی مهمترین سرمایه هر کشور را نیروی انسانی آن بیان کرد و یادآور شد: اولین و مهمترین سرمایه ها کودکان هستند که پدران، مادران، مدیران، مربیان و مسوولان آینده جامعه اسلامی خواهند بود و سرمایه های اصلی یک کشور معدن، تکنولوژی، صنعت و قدرت نظامی نیست.

وی تاکید کرد: تغییرات در آموزش و پرورش، تحول بنیادین، تغییر محتوای کتابهای درسی فقط به منظور پیشرفت تحصیلی و تربیت نسل آینده موفق انجام می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید