امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


خانه هر شهید سنگر دفاع از عزت و سربلندی اسلام و ایران است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی صبح روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با تبریک این عید بندگی به همه مسلمانان اظهار داشت: عید سعید قربان عید بندگی و اوج تسلیم در برابر مشیت پروردگار است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر بهره‌گیری از عبادات عید سعید قربان گفت: امیدواریم پروردگار لذت عبادت و ایثار را به همه بچشاند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز عید قربان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: در شرایطی که وضعیت اقتصادی سخت و دشوار است، عده‌ای از مردم گلایه دارند و معتقدند که نظارت‌ها کم است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مردم ما نجیب هستند و در صحنه‌های دفاع از انقلاب و جنگ تحمیلی جانانه در صحنه بودند، تصریح کرد: مسوولان باید بیش از اینها در خدمت به مردم پای کار باشند.
امام جمعه زنجان با اشاره به جریمه‌های موجود در بازار افزود: جریمه‌های موجود برای کنترل بازار بازدارنده نیست و باید تدبیر مناسبی از سوی مسوولان در این خصوص اتخاذ و تدبیر شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا با ایثار جان خود از کشور دفاع کردند و مادران و پدران شهدا جایگاه والایی در پیشگاه ملت ایران دارد، گفت: خانه هر شهید سنگر دفاع از عزت و سربلندی اسلام و ایران است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بعد از پیروزی اظهار داشت: همه توطئه‌های دشمنان با حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها خنثی شده و آنها نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند.

وی با اشاره به ایثار و ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان تصریح کرد:  آنچه خدا از ما خواسته استقامت است و عده ای در این استقامت چنان سربلند شدند که تا همیشه تاریخ ماندگار خواهند بود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید