امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


منابع طبعی امانتی است در دست ما برای نسلهای بعدی

نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد باید در حفظ مراتع و جنگها کوشاد بود و درختکاری مربوط به همه مردم است و منابع طبعی امانتی است در دست ما برای نسلهای بعدی .
آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه طی بازدید از نهالستان کوشکن گفت: با یک بار مصاحبه فرهنگ سازی منابع طبیعی اتفاق نمی افتد، بلکه باید مکرر در این مورد اطلاع رسانی انجام شود تا پیامها به گوش همه افراد جامعه برسد. وی تاکید کرد باید ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستانهای تابعه را هم در این زمینه فعال نمود تا اقدامات طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت را اجرایی بنمایند.
امام جمعه زنجان اظهار داشت: باید سمنها و گروه های دانشجویی را در این طرح مشارکت داد و از ظرفیتهای آنها استفاده نمود.
نماینده ولی فقیه در استان  اشاره کرد باید در حفظ مراتع و جنگها کوشاد بود و درختکاری مربوط به همه مردم است و منابع طبعی امانتی است در دست ما برای نسلهای بعدی
امام جمعه زنجان در ادامه گفت: فعالیتهای مربوط به منابع طبیعی، از جمله تولید و کاشت درخت، مختص سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و یا جهاد کشاورزی نیست، بلکه باید همه سازمانهای دولتی، غیر دولتی و همه اقشار مردم در آن مشارکت کنند.
امام جمعه زنجان اذعان داشت: با توجه وضعیت بارشها در سالهای اخیر، کم آبی و افت آبهای زیرزمینی به طور واضح خودنمایی 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید