امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


اتحاد و انسجام ملت ایران رمز تداوم اقتدار انقلاب است

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان : اتحاد و انسجام ملت ایران رمز تداوم اقتدار انقلاب است
به گفته آیت الله خاتمی، باید برای حفظ این اقتدار تلاش بدون توجه به نژادها و قومیت ها با حفظ اتحاد و همدلی و پیروی از هدایت های داهیانه رهبری این اقتدار را حفظ کرد.
امام جمعه زنجان در مراسم جشن تکلیف دختران منطقه قره پشتلو در امامزاده محمد ابن ابراهیم(ع) روستای حاج سیران اظهار کرد: این مراسم یک برنامه ابتکاری است چرا که تداوم زندگی هر فرد با فرزندان میسر است و کانون خانواده را فرزندان گرم می کنند. 
آیت الله علی خاتمی افزود: نکوداشت مقام معلم و تربیت ایام مبارکی است، شخصیت انسان در بستر خانواده و محیط اموزشی قوام پیدا می کند. شخصیت علمی و تربیتی فرزندان در مدرسه شکل پیدا می کند و مقام معلم بالاترین مقام است. 
وی با اشاره به اینکه به فرموده معمار کبیر انقلاب، معلمی شغل انبیا است و پیامبران با ماموریت تربیت انسان نازل شدند، افزود: با مطالعه تاریخ زندگی انبیا می بینیم افرادی در تاریخ اثرگذار بودند که در مکتب انبیا تربیت شده و دین و ادب و اخلاق آموخته اند. 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان اضافه کرد: بزرگترین سرمایه هر جامعه ای، نیروی انسانی آن جامعه هستند، مخصوصا نوجوانان و جوانان، چرا که آمادگی بیشتری برای تربیت و پذیرش حق دارند. دوره نوجوانی و جوانی بهترین زمان برای تربیت است و با وجود معلمان دلسوز می توان به داشتن نیروی تراز انقلاب امیدوار بود. 
وی افزود: باید قدردان خداوند، والدین و معلمان بود چرا که معلمان در مدارس دانش اموزان را همچون فرزندان خود دلسوزانه تربیت می کنند. 
امام جمعه زنجان ادامه داد: آینده جامعه در دست شما دانش آموزان امروز است و اگر می خواهید در آینده جامعه ای مترقی داشته باشید باید از امروز شروع کنید چرا که مدرسه بهترین بستر برای تربیت دانش آموزان برای ورود به جامعه است. 
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه جهل بالاترین دشمن انسان است و مدارس سنگر دانش آموزان و بهترین مکان برای مبارزه با جهالت است، افزود: شما دانش آموزان امروز در سنگر مدرسه برای خدمت به مردم آماده می شوید، شما دانش آموزان خدمت کنندگان آینده این کشور در تمام عرصه ها هستید و نباید از این رسالت مهم غفلت کنید.
آیت الله خاتمی خطاب به دختران به سن تکلیف رسیده حاضر در این مراسم گفت: شما امروز برای گفتگو با خداوند آماده می شوید و با قوی کردن رابطه خود با خداوند و با کمک از پروردگار آینده خوبی برای این کشور رقم بزنید؛ شما اگر راه درست را انتخاب کنید خداوند نیز راه درست را به شما نشان خواهد داد. 
امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه هر اندازه ایران قوی و مقتدر باشد موجب افتخار ماست، خاطرنشان کرد: باید برای حفظ این اقتدار تلاش بدون توجه به نژادها و قومیت ها با حفظ اتحاد و همدلی و پیروی از هدایت های داهیانه رهبری این اقتدار را حفظ کرد. 
وی با بیان اینکه خدمت به مردم ایران باعث افتخار مسئولان است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: شانیت ما خدمت به مردم است، افزود: شهدای بسیاری برای حفط این انقلاب و حفظ استقلال و دفاع از حریم اهل بیت جان خود را تقدیم کرده اند.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید