امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


کاهش آمار ورودی پرونده‌های دادگستری بسیار اثرگذار است‎‎

آیت الله علی خاتمی روز چهارشنبه در دیدار مسئولان دادگستری استان زنجان به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه، گفت: آمار ورودی با پنج سال قبل تفاوت بسیاری دارد و بهتر شده است.

امام جمعه زنجان اظهار کرد: از نظر رئیس قوه قضاییه بازهم راضی‌کننده نیست و باید بیش از این کار شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: تقویت اعتماد عمومی برای نظام خیر و برکت بسیار خواهد داشت و هرگز نباید کوتاهی‌ها و کم‌کاری‌های افراد را در تریبون‌های عمومی اعلام کرد.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: کاهش آمار ورودی پرونده‌های دادگستری بسیار اثرگذار و به نفع جامعه است و معتقدیم شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و اگر از ارواح طیبه شهدا طلب کمک کنیم به اذن خدا ما را کمک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهداء انسان‌های مخلص و متقی هستند که خون پاکشان را تقدیم نظام مقدس کردند و نزد خدا عزیز شدند، ابراز کرد: ما باید پیرو راه شهدا باشیم و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد در مسیر اجرای عدالت و انجام ماموریت شرمنده نشویم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: در هر جایگاه و مقامی که هستیم برای خدمت به مردم باید از ارواح طیبه شهدا مدد بگیریم.‌

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید