امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


اقدامات پیشگیرانه بسیار مهمتر و اثر بخش تر است‎‎

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه انجام مانور طرح زمستانه پلیس اعلام آمادگی و آموزش در شرایط سخت برای ایجاد اطمینان به مردم است ، گفت : خدمت رسانی به مردم از توفیقات خداوند به خدمت گذاران جمهوری اسلامی ایران است .

حضرت آیت الله " علی خاتمی " در رزمایش طرح زمستانه پلیس ، با تبریک هفته بسیج و با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری " مدظله العالی " که فرمودند " هر کس دل در گرو انقلاب دارد یک بسیجی است  " ، افزود : اقدامات پیشگیرانه بسیار مهمتر و مثمر ثمر تر است .

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پلیس و تمامی خدمت گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان داشت : رزمایش پلیس در این فصل سرما مانوری است برای اعلام آموزش و آمادگی برای خدمات رسانی به مردم در شرایط سخت .

امام جمعه زنجان با بیان اینکه کار شما کاستن از درد و رنج و کمک به مردم است ، تصریح کرد : وقتی دردی ایجاد شود رنج دارد و شما با اقدامات پیشگیرانه سعی می کنید قبل از اینکه دردی ایجاد شود از آن پیشگیری کنید .

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه خدمت به اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین افتخار است بیان داشت : راحتی مردم در بیداری و هوشیاری پلیس است و پلیس به عنوان چشمان بیدار ملت شبانه روزی تلاش می کند .

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه ما باید شاکر خداوند باشیم که توفیق داده در خدمت این نظام باشیم افزود : از پلیس و تمامی خدمت گذاران  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برای سربلندی کشور تلاش میکنند تقدیر و تشکر می نمایم .

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید