امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


کتاب نردبان معرفت و آگاهی‎‎

 

 

 

آیت ا.. خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  در آیین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب " تنها گریه کن" که به صورت همزمان در استان ها و از جمله در زنجان نیز برگزار شد، افزود: اولین آیاتی که برای پیامبر نازل شد بسیار قابل تامل و دقت فراوان است، پنج آیه نخست سوره علق به عنوان تیتر هست که در خصوص توصیه و تاکید به خواندن، به ویژه در آن زمان که جهل و ظلمت از همه جا می بارید، دارد.  

وی خاطرنشان کرد: اسلامی که شروعش با علم، دانایی و فهم است، آن وقت نباید ما در جامعه افرادی را داشته باشیم که بی‌سواد باشند و نتوانند حتی اسم خودشان را هم بنویسند، با اینکه بیش از ۹۳ درصد جمعیت کشور باسواد است، ولی این قدم اول است.  

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه مطالعه عامل افزایش معرفت است، اظهار داشت: ابزار این کسب آگاهی، کتاب است، منتهی هر چه زمان می گذرد این ابزارها متنوع تر می شوند. 

امام جمعه زنجان به حماسه آفرینی های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در جبهه هر سنگر و هر فرد برای خودش یک کتاب معرفت بود.  

وی خاطرنشان کرد: اینکه امروز در برابر استکبار مقاومت و ایستادگی کرده ایم، به برکت شهدا و مکتب والای آنان است.                                                                                   در پایان این مراسم از کتاب «ابوبصیر» خاطرات رزمنده خلیل ابوبصیر به قلم فرزاد بیات موحد رونمایی شد./

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید