امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


اقدامات قوه قضائیه اعتماد عمومی را افزایش داده است

آیت الله علی خاتمی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر دادگستری در تالار پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه اقدامات اخیر قوه قضائیه باعث افزایش اعتماد عمومی در جامعه شده است، افزود: همه این اقدامات باعث شده است تا نور امید در دل محرومان جامعه ایجاد شده و این خود جایگاه اعتماد عمومی را در جامعه افزایش می‌دهد.

ایشان با یادآوری اینکه بعد از سفر پربار آیت‌الله رئیسی به زنجان در هفته‌های گذشته، شاهد اقدامات خوب و جدی از سوی قوه قضائیه و نمایندگانی که مامور اجرای این برنامه‌ها بودند، هستیم، ادامه داد: افزایش اعتماد عمومی به مجموعه نظام، یکی از مقدس‌ترین کارها در برهه کنونی به‌شمار می‌رود که خوشبختانه قوه قضائیه با اقدامات اخیر خود توانسته است این مهم را جامه عمل بپوشاند و امیدواریم این اقدامات تداوم داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع‌مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، تصریح کرد: زنجان با وجود اینکه در دوران جنگ تحمیلی جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر داشت اما ۳۰۰۰ شهید را در دوران انقلاب و دفاع‌مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید