امروز جمعه, 07 ارديبهشت 1403 - Fri 04 26 2024

منو


ترویج حکومت اسلامی در جهان به برکت هجرت پیامبر اکرم (ص) است

حضرت آیت الله شیخ علی خاتمی شامگاه پنجشنبه  درمراسم کنگره سراسری هجرت پیامبر اعظم (ص) در خرمدره، افزود: در قرآن کریم به موضوع هجرت مکرر تاکید شده است و در کنار جهاد آمده است.

ایشان با بیان اینکه  با توجه به اینکه به موضوع هجرت در قرآن بسیار تاکید شده است، ادامه داد: هجرت زمینه جهاد در راه خداوند است و در این میان هجرت پیامبر بسیار مهم و تاثیرگذار بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تشکیل حکومت اسلامی و ترویج گسترش اسلام به سراسر دنیا به برکت هجرت پیامبر اکرم (ص) می باشد.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: ماه ربیع الاول از ارزش بسیاربالایی برخوردار است چرا که پیامبر فرمود هر کسی که حلول ماه ربیع الاول را به من بشارت دهد به او بهشت را بشارت می دهم. 

 امام جمعه زنجان یاد آورشد: ماه ربیع الاول، ماه سرورو شادی اهل بیت است و باید این مهم به شادی و سرور برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مسلمانان به ویژه شیعیان بعد از ماه محرم و صفر که ماه عزاداری بود برای میلاد پیامبر  اکرم (ص) شادی کنند و این ماه را گرامی بدارند. 

امام جمعه زنجان ابراز کرد: ما باید سیره و رفتار اهل بیت(ع) را در زندگی خود تقویت کنیم و این سیره را در جامعه ترویج بدهیم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید