امروز شنبه, 15 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو


وحدت، ایمان و رهبری از عوامل اصلی پیروزی انقلاب محسوب می‌شوند

آیت‌الله شیخ علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در همایش بانوان انقلابی استان زنجان که به مناسبت دهه فجر در مسجد دمیرلو برگزار شد، با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نخستین راهپیمایی بانوان در سطح کشور توسط زنان زنجانی برنامه‌ریزی و عملیاتی شد که مبداء آن مسجد بود.

ایشان با تاکید بر همراهی زنان در راهپیمایی‌های منجر به پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: بانوان با تربیت فرزندان توانستند در اداره جنگ هشت ساله هم نقش ایفا کرده و دشمنان را ناامید کنند.

امام جمعه زنجان جوانان ایستاده در مقابل دشمن را در مقاطع مختلف تاریخی تربیت یافته مادران انقلاب دانست و تصریح کرد: این مادران در صحنه‌های مختلف نقش خود را در تربیت فرزند و تامین امنیت روانی خانواده به درستی ایفا کرده‌اند.

ایشان وحدت، ایمان و رهبری را از عوامل مهم تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: تحقق اهداف امروز جامعه ایران با تمسک به این سه مولفه محقق خواهد شد.

وی تعداد شهدای استان زنجان را در دوره انقلاب 25 شهید عنوان کرد و ادامه داد: این استان 3 هزار شهید هم در دوران دفاع مقدس تقدیم صیانت از ارزش‌ها و سرزمین ارضی ایران کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به هزینه سنگین تقدیم شده برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: مهم‌تر از این هزینه‌ها نگهداری از ارزش‌های ناشی از انقلاب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ایشان عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا، پایداری مردم این دیار و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اعلام و ابراز اطمینان کرد: مردم ایران به مانند همه مقاطع بعد از انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید