امروز شنبه, 29 ارديبهشت 1403 - Sat 05 18 2024

منو


حضور حماسی مردم در انتخابات نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

آیت‌الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در همایش نکوداشت روحانیان شاخص و انقلابی استان اردبیل در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: ملت ولایتمدار ایران با حضور پرشکوه  و حماسی در انتخابات هفتم اسفندماه تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلامی را خنثی کرده واقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دشمنان و استکبار جهانی به ویژه آمریکا از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و رادیویی درصدد کمرنگ جلوه دادن حضور باشکوه مردم در انتخابات است، افزود: مردم ایران با بصیرت و ولایتمداری و حضور همگانی خود در صحنه انتخابات ضربه محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌زنند.

امام جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و خدمات‌رسانی افزایش چشمگیری داشته است به طوری که هم اکنون شاهد توسعه بخش‌های مختلف در کشور هستیم به طوری که بیش‌تر روستاهای کشور از نعمت گاز، برق، آب و راه آسفالت برخوردار شده‌اند.

خاتمی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه و رسالت ما در عرصه‌های کنونی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که باید با جان و دل از این دستاوردها دفاع کرده و در راه توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم چرا که آینده کشور با تفکر و گام‌های ما رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری یک نعمتی بزرگ برای ملت ایران است، افزود: هم‌اکنون به برکت وجود نعمت ولایت فقیه کشورمان به پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هسته‌ای و موشکی دست یافته‌ایم و روزبه روز بر این پیشرفت‌ها افزوده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار کرد: راه‌اندازی شهرک‌های موشکی در ایران ترس و دلهره شدیدی بر جان دشمنان و استکبار جهانی انداخته است و هم‌اکنون اقتدار و صلابت کشور ایران بر همگان آشکار شده است که به همین دلیل همه بر روی کشور ایران حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید