امروز شنبه, 15 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو


عمل به شعار سال تحقق منافع ملی را هموار می‌کند

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 153



نماینده ولی فقیه در استان زنجان شعار انتخاب شده برای سال جدید را محک خوبی برای ولایت‌پذیری افراد دانست و گفت: در سایه این شعار است که می‌توان با انسجام ملی برای تحقق منافع ملی تلاش کرد.
خبرگزاری فارس: عمل به شعار سال تحقق منافع ملی را هموار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در شورای اداری استان زنجان با تبریک آغاز سال جدید اظهار داشت: وقایع رخ داده در ابتدای سال و همچنین نقشه راه ترسیم شده برای ادامه راه نوید بخش روزهای بهتری است.

وی با تاکید بر دقت عمل مسئولان در فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار سال و همچنین روز نخست فروردین ماه در جمع زائران رضوی تصریح کرد: باید متوجه بود که عمل به فرمایشات معظم‌له اگر برای مردم لازم است برای کارگزاران نظام امر واجب به شمار می‌رود و تخطی از آن حرام محسوب می‌شود.

امام جمعه زنجان با دشوار توصیف کردن سال گذشته برای دولت و ملت اضافه کرد: کارنامه مدیریتی بخش قابل توجهی از مدیران طی سال 93 قابل قبول بود، چرا که همه توان خود را معطوف کاهش مشکلات مردمی کردند.

آیت‌الله خاتمی به موفقیت‌های کشور در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و افزود: هر چند آنچه در نتیجه مجاهدت‌های تیم هسته‌ای کسب شده همه منویات مردم ایران نیست ولی قابل توجه به شمار می‌رود.

وی توفیقات کشور در امور کشور را مرهون لطف خدا و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: استقامت ملت و هوشمندی تشکیلات سیاسی از دیگر عوامل تاثیرگذار در موفقیت‌ها محسوب می‌شود.

به پذیرش دنیا در مورد ورود ایران به باشگاه هسته‌ای اشاره کرد و ادامه نماینده ولی فقیه در استان زنجان داد: سال جدید با توافقات صورت گرفته در سوئیس خوب آغاز شده ولی ادامه این موفقیت‌ها نیاز به هوشیاری ملی از جمله تیم هسته‌ای دارد.

وی شعار انتخاب شده برای سال جدید را محک خوبی برای ولایت پذیری افراد دانست و تاکید کرد: در سایه این شعار است که می‌توان با انسجام ملی برای تحقق منافع ملی تلاش کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید