امروز شنبه, 15 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو


آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به قرار گرفتن در سالروز تولد امام حسن مجتبی و تبریک این روز اظهار کرد: باید از این روز به عنوان تکریم خیران تجلیل ویژه به عمل آید. نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: نهادهایی مانند بهزیستی و

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 73

آیت الله علی خاتمی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در محل استانداری زنجان، گفت: مدیران برنامه خود را به استاندار در راستای تحقق شعار سال ارائه کنند.

وی با بیان اینکه چارچوب در امور مشخص است و مقام معظم رهبری راهبردها را تعیین کرده‌اند، اظهار کرد: وقتی ولی امر در راس قرار می‎‌گیرد؛، فرمایشات ایشان به عنوان تشریفات محسوب نمی‌شود و باید کارگزاران نظام منویات رهبری را عملیاتی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مدیران پست و سمت خود را نعمتی الهی بدانند نه اینکه آن را از عضویت در گروه و یا آشنایی به دست آوردند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه فرادی که نصب می‌شوند و جایگزین مدیران قبلی می‌شوند نباید مغرور شوند، ابراز داشت: اگر این اتفاق بیافتد همین مسؤولیت زمینه شکست را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استغفار باید با نیت صادقانه باشد، تصریح کرد: چون این مهم موجب صفا و طهارت روحی و جلب رحمت الهی در زندگی فردی و میدان‌های بزرگ فردی و اجتماعی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ابراز کرد: خیلی از مسئولان به انجام ندادن وظایف و ترک فعل مبتلا هستند.

آیت الله خاتمی گفت: مدیران باید در دادگاه قضاوت عمومی و دادگاه الهی نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند و نباید از این موضوع غافل شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در جمهوری اسلامی کمتر در این مورد سؤال می‌شود، افزود: خیلی از مسئولان به انجام ندادن وظایف و ترک فعل مبتلا هستند و در این مورد خداوند انسان را سختگیرانه مورد مواخذه قرار داده است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید