امروز شنبه, 15 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو


رقابت های سیاسی را برای موفقیت کشور کنار بگذاریم

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 165

 

 

 

آیت‌الله شیخ علی خاتمی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: قطار زمان به سرعت در حال حرکت است و ما نیز مسافران این قطار هستیم.
ایشان با اشاره به اینکه این قطار در ایستگاه‌های متعددی توقف کرده مسافران را پیاده و مسافران تازه نفسی را سوار می‌کند، گفت: مسافران قطار هرکدام با انگیزه‌ای سوار شده‌اند و همواره برخی از مسافران قطار عجله دارند که چرا به این کندی و عده‌ای نیز می‌گویند چرا با این سرعت در حال حرکت است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه در این قطار هریک از افراد به کاری مشغولند، بیان کرد: اگر مانعی نباشد قطار به موقع و سرجای خود متوقف می‌شود.
آیت‌الله با اشاره به اینکه امروز دوباره یک سال از عمر ما سپری شده است و عقل حکم می‌کند که یک مروری به عمر یک ساله گذشته خود داشته باشیم، گفت: حتی اگر با خودمان ارفاق نیز بکنیم باز هم خواهیم دید که نکاتی وجود دارد که ما خواهیم گفت، اشتباه بود کاش این را انجام نداده و یا بهتر از این انجام می‌دادیم.
ایشان با اشاره به اینکه یکی از مباحث عرفا این است که اگر به شما عمر دوباره داده می‌شود، چه می‌کردید، گفت: خوشبخت کسی که در پاسخ این سوال بگوید اگر عمر دوباره داشتم همین کار را انجام می‌دادیم.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه طبق روایات و تفسیر مفسران انسان به یک زمان به مرحله‌ای می‌رسد که یقین پیدا می‌کند از این دنیا در حال رفتن است و وقتی نیم نگاهی به پشت سر خود می‌کند که نقاط ضعف خود بسیار است و از خداوند می‌خواهد که وی را دوباره به دنیا برگرداند، افزود: در این زمان هیچ فرصتی به انسان برای بازگشت دوباره داده نمی شود، چون انسان پیش از این فرصتی بوده است.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه تجدید طبیعیت یک نوع درس عبرتی است، تصریح کرد: پاسخگویی انسان فقط برای زندگی خودمان نیست چون وقتی انسان مسؤلیت دارد، حرکات رفتار و موضع گیری‌ها و حب و بغض‌های وی مهم است و اکر جهت وی خدایی نباشد، مدیون است.
ایشان با اشاره به اینکه کوتاهی ما دو گناه به حساب می‌آید که یکی از آنها در برابر جامعه و دیگری در برابر خانواده است، گفت: بهترین افراد کسانی هستند که با روحی شاد و دلی امیدوار به جایگاه ابدی سفر کند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه سال قبل یک سری از مدیران در جمع ما بودند و امسال نیز نفرات جدیدی اضافه شده است، تصریح کرد: چند نفر نیز به سفر ابدی رفته‌اند، اما امیدواریم افرادی که هم اکنون هستند عمر با برکتی داشته باشند.
آیت‌الله خاتمی با تاکید بر غنیمت شمردن فرصت عمر بیان کرد: امیدواریم، با یک نیروی بهتر برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم فعالیت کنیم.
امام جمعه زنجان گفت: درباره موفقیت‌های ایران در رسانه‌های مکتوب و برخط نکات بسیاری نگاشته شده و همه ما می‌دانیم.
امام جمعه زنجان ادامه داد: امیدواریم از این پس یک مقدار از رقابت‌هایی که لازمه کار سیاسی است و از تنش‌هایی که برخی از اوقات زود تمام و در برخی از جاها مثل کشور ما که ادامه دارد، کاسته شود و برای خدمت به مردم و ساختن ایرانی آباد و آزاد دست در دست هم بوده و انجام وظیفه کنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال خوب فعالیت شده است، گفت: همچنین در ایجاد رفاه اجتماعی عملکرد خوبی صورت گرفته است.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با تقدیر از فعالیت‌های استاندار افزود: تاکنون نشده در نماز جمعه از مسولان به نام تقدیر کرده یا به نام انتقاد کنم چونکه معتقد به همدلی هستم و معتقدم امام جمعه طلبه است و لیدر حزب نیست و همه گرایشات را باید داشته باشد.
امام جمعه زنجان تصریح کرد: فکر می‌کنم در این حوزه توانسته‌ام فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری را اجرا کنم.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید